Η Microsoft ανακοίνωσε αρκετά νέα χαρακτηριστικά για το Microsoft Store στο ετήσιο συνέδριο προγραμματιστών Build.

Πολλά από αυτά τα χαρακτηριστικά επικεντρώνονται γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας ενότητας που αναδεικνύει εφαρμογές που στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό στο AI. Άλλες λειτουργίες που βλέπουμε στο Microsoft Store είναι η δημιουργία περίληψης για ένα review εφαρμογής, η οποία δημιουργείται από το AI. Σύντομα θα κάνουν την εμφάνισή τους και τα tags που κι’ αυτά δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου να βοηθήσουν τους προγραμματιστές να κάνουν τις εφαρμογές τους πιο εύκολες σε μια αναζήτηση στο Microsoft Store.

Εκτός από αυτά τα νέα χαρακτηριστικά, η Microsoft χρησιμοποιεί αυτή την ευκαιρία για να παρουσιάσει εκ νέου το ηλεκτρονικό κατάστημα των Windows στους χρήστες. Η εταιρεία έχει κάνει σημαντικές αλλαγές στο οικοσύστημα των Windows αλλά και στο Store τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένου του ανοίγματος του σε όλους τους τύπους εφαρμογών και της δυνατότητας στους προγραμματιστές να χρησιμοποιούν τις δικές τους πλατφόρμες πληρωμών, διατηρώντας το 100% των εσόδων.

Ο Giorgio Sardo, γενικός διευθυντής της Microsoft για το Microsoft Store, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τη δυναμική και τη δέσμευση του για μια «ανοιχτή» Microsoft που έχει συμβάλει στη δημιουργία καλύτερων προϊόντων τόσο για τους τελικούς χρήστες όσο και για τους προγραμματιστές. Σημείωσε ότι ο αριθμός των εφαρμογών Win32 και Progressive Web Apps στο κατάστημα έχει διπλασιαστεί τον τελευταίο χρόνο και ότι πολλές δημοφιλείς εφαρμογές όπως το WhatsApp, το Adobe Express, το TikTok, το Disney+ και το SnapChat είναι πλέον διαθέσιμες στο κατάστημα.

Η νέα ενότητα AI είναι ο πρώτος θεματικός κόμβος της Microsoft στην αριστερή πλευρική γραμμή της εφαρμογής. Διαθέτει εφαρμογές όπως τα Luminar Neo, Lensa, Descript, Podcastl και Copy.ai. Η κίνηση έχει ως στόχο να αξιοποιήσει τον θόρυβο γύρω από την AI και να τονίσει ότι αυτού του είδους οι εμπειρίες εφαρμογών είναι διαθέσιμες στα Windows.

Η Microsoft ανακοινώνει επίσης αλλαγές στις διαφημίσεις του Microsoft Store. Οι προγραμματιστές μπορούν πλέον να επιλέξουν να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους στο Bing.com για σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης και σύντομα θα μπορούν να επεκτείνουν την εμβέλειά τους πέρα από τις ΗΠΑ σε 150 περιοχές παγκοσμίως. Επιπλέον, οι προγραμματιστές μπορούν να δημιουργούν διαφημίσεις υψηλής απήχησης που θα εμφανίζονται στην ενότητα spotlight του Microsoft Store.
 

  • Like 2