Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν νήματα στο Reddit, στην ιστοσελίδα υποστήριξης της ίδιας της Microsoft καθώς και σε άλλες δικτυακές κοινότητες και φόρουμ στα οποία χρήστες αναφέρουν ότι η τελευταία αναβάθμιση διέγραψε τα Έγγραφα τους, τις Εικόνες τους ή ακόμα και ολόκληρο το Προφίλ Χρήστη.
Αν και κάποιοι ανακάλυψαν έναν τρόπο, για να αποφύγουν να τους συμβεί το ίδιο, δεν πρόκειται για «λύση» με την έννοια ότι δεν επαναφέρει τα… χαμένα αρχεία, την μουσική κ.λπ. Επίσης, δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο για ποιο λόγο συμβαίνει σε μερικούς χρήστες.
Όσον αφορά στην «λύση», στο «Πρόγραμμα επεξεργασίας πολιτικής τοπικής ομάδας», ο χρήστης θα πρέπει να εντοπίσει και να απενεργοποιήσει την πολιτική τοπικής ομάδας που διαγράφει προφίλ χρηστών όταν φτάνουν σε μία συγκεκριμένη ηλικία.
Από το «Ρυθμίσεις υπολογιστή» λοιπόν επιλέγετε «Σύστημα» και από εκεί «Προφίλ χρηστών». Στο «Προφίλ χρηστών» επιλέγετε το «Διαγραφή των προφίλ χρηστών που είναι παλαιότερα από καθορισμένο αριθμό ημερών κατά την επανεκκίνηση του συστήματος» και επιλέγετε «Απενεργοποίηση».
Η Microsoft δεν έχει ξεκινήσει ακόμα τη διαδικασία αυτόματης αναβάθμισης μέσω του Windows Update, και επομένως το πρόβλημα εμφανίστηκε σε ορισμένους χρήστες που ήταν ανάμεσα σε εκείνους που επισκέφτηκαν το Windows Update και επέβαλαν την αναβάθμιση χειροκίνητα (να αναφέρουμε ότι δεν αντιμετώπισαν όλοι οι χρήστες που αναβάθμισαν τα συστήματά τους το ίδιο πρόβλημα).
Η Microsoft διερευνά τις αναφορές, αλλά καλό θα ήταν να αποφύγετε να αναβαθμίσετε χειροκίνητα τον υπολογιστή σας ωσότου γνωρίζουμε περισσότερα πράγματα για το ζήτημα που έχει προκύψει. Αν πάντως θέλετε να το… ρισκάρετε, καλό θα ήταν να κρατήσετε αντίγραφα ασφαλείας των εγγράφων σας, των αρχείων μουσικής σας κ.λπ.
Ενημέρωση: Στην επίσημη ιστοσελίδα υποστήριξης της, η Microsoft ανακοίνωσε ότι διερευνά τις αναφορές των χρηστών για το πρόβλημα και πως προσωρινά σταματάει την διανομή της αναβάθμισης Windows 10 October 2018 Update. Στο μήνυμα της η Microsoft λέει: "We have paused the rollout of the Windows 10 October 2018 Update (version 1809) for all users as we investigate isolated reports of users missing some files after updating".
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (180)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση