Το Do Not Track είναι μια επιλογή που ενσωματώνουν αρκετοί σύγχρονοι browsers και ουσιαστικά όταν ειναι ενεργοποιημένο ενημερώνει τις διαφημιστικές εταιρείες στο Internet ότι ο συγκεκριμένος χρήστης του Web δεν επιθυμεί να καταγράφονται τα αιτήματα και οι προτιμήσεις του για την εμφάνιση διαφημίσεων. Φυσικά αυτό δεν εμποδίζει την εμφάνιση διαφημίσεων, αποτρέπει όμως την εμφάνιση στοχευμένων μηνυμάτων. Με τη σημερινή της απόφαση η Microsoft αντιτίθεται στις επίσημες προδιαγραφές του DNT οι οποίες αναφέρουν ότι η συγκεκριμένη λειτουργία θα πρέπει να ενεργοποιείται από τους χρήστες κατ´ επιλογήν. Όπως υποστηρίζει η εταιρεία, η ιδιωτικότητα των χρηστών αποτελεί για αυτή πολύ σημαντικό κομμάτι και για λόγο αυτό πρόεβει στη συγκεκριμένη απόφαση.
Πρόκειται για μια τεχνολογία που μαζί με τα αιτήματα των χρηστών στο Internet, αποστέλλεται και η προτίμηση τους όσον αφορά την παρακολούθηση τους από διαφημιστικές εταιρείες, μέσω του πρωτοκόλλου HTTP. Τεχνικά οι διαφημιστικές εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να παρακάμψουν την επιθυμεία των χρηστών, όμως είναι αναγκασμένες να συμμορφωθούν καθώς ολοένα και περισσότερες κυβερνήσεις χωρών λαμβάνουν υπόψιν την ιδιωτικότητα των χρηστών του Internet.
Site: arstechnica.com
ΣΧΟΛΙΑ (13)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση