Προκειται για διαφημιστικά πλακίδια -εξάλλου έτσι χαρακτηρίζονται και από την εταιρεία- και είναι διαφορετικά από τα "Directory" tiles που πρωτοπαρουσίασε ο μη-κερδοσκοπικός οργανισμός Mozilla το 2014. Τα πλακίδια του είδους αποτελούσαν τυχαία επιλεγμένες διαφημίσεις που έκαναν την εμφάνιση τους στην αρχική καρτέλα, κατά την εγκατάσταση του Firefox για πρώτη φορά ή κατά την επανεγκατάσταση του από την χρήστη. Τα νέα πλακίδια ωστόσο, βασίζονται στο ιστορικό του περιηγητή. Έτσι, ο Firefox κοιτάει το ιστορικό και τις σελίδες που επισκέπτεται ο χρήστης, και προτείνει σχετικού περιεχομένου διαφημίσεις.
Ο μη-κερδοσκοπικός οργανισμός λέει ότι δεν κοιτάει τα προσωπικά δεδομένα ή πληροφορίες από τρίτους, και πως ο χρήστης μπορεί να απενεργοποιήσει το χαρακτηριστικό κατά βούληση. Αν οι δοκιμές πάνε καλά, το νέο χαρακτηριστικό θα βρεί τον δρόμο του για την σταθερή έκδοση του Firefox το καλοκαίρι.
Site: Engadget
ΣΧΟΛΙΑ (38)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση