Σε πτωτικά επίπεδα κινούνται οι πωλήσεις του Surface RT tablet της Microsoft για το τέταρτο τρίμηνο του 2012, σύμφωνα με τον αναλυτή Brent Thill από την UBS, σε σχέση με την αρχική εκτίμηση των 2 εκ.

Συγκεκριμένα επισημαίνει ότι ο ανταγωνισμός, και μάλιστα ιδιαίτερα δριμύς, από το iPad της Apple είναι μια αιτία του προβλήματος. Τον προηγούμενο μήνα ο Rhoda Alexander από την IHS iSuppli ανέφερε σε δήλωσή του ότι αναμένει περίπου 1.3 εκ. συσκευές να διατεθούν συνολικά, συμπληρώνοντας ότι αν ο αριθμός κυμανθεί πιο υψηλά, κάτι τέτοιο θα αποτέλεσει έκπληξη για αυτόν. Συγκεκριμένα ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Steve Ballmer ανέφερε ότι ο στόχος της Microsoft ήταν να διαθέσει περί τα 2 εκ. tablets. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η εταιρεία τηρεί στάση σιωπής όσον αφορά το θέμα του αριθμού των πωλήσεων. Σε αντίθεση με το RT το Surface Pro αποτελεί ένα ολοκληρωμένο tablet με δυνατότητα εγκατάστασης ποικίλων εφαρμογών, χωρίς τους συγκεκριμένους περιορισμούς που υπάρχουν στο πρώτο.

 

Αποκαλώντας μάλιστα το Surface Pro, «ως το πιο υποσχόμενο», ο Thill το θεωρεί ως μια εναλλακτική στο iPad για τους enterprise χρήστες. Για το οικονομικό έτος του 2013, το οποίο τελειώνει τον Ιούνιο, αναλυτές εκτιμούν ότι οι πωλήσεις θα φθάσουν τα 2.4 εκ. με αυτές του 2014 να αγγίζουν ακόμη και τα 8 εκ.

 

Link.png Site: http://news.cnet.com/8301-10805_3-57563833-75/only-1m-surface-tablets-sold-last-quarter-analyst/[/url]']cnet.com