Η Microsoft προχώρησε σε μια νέα τακτική για να προσελκύσει χρήστες στη μηχανή αναζήτησης Bing, μιμούμενη την εμφάνιση της Google.

Σύμφωνα με το The Verge, η Microsoft εφαρμόζει μια νέα στρατηγική για να προσελκύσει χρήστες στη μηχανή αναζήτησης Bing, δημιουργώντας ένα περιβάλον που μοιάζει εντυπωσιακά με αυτή της αναζήτησης της Google. Συγκεκριμένα, όταν οι χρήστες αναζητούν τη λέξη "Google" στο Bing χωρίς να έχουν συνδεθεί σε λογαριασμό Microsoft, εμφανίζεται μια σελίδα που μιμείται την εμφάνιση της Google.

Όπως αναφέρει το 9to5Google, πρόκειται για μια ύπουλη κίνηση της Microsoft με στόχο να διατηρήσει τους χρήστες στο Bing αντί να μεταβούν στο Google. Η διεπαφή περιλαμβάνει μια μπάρα αναζήτησης, μια εικόνα που μοιάζει με Google Doodle, και μικρό κείμενο κάτω από τη μπάρα αναζήτησης, ακριβώς όπως στη Google.

image.png.ec8930697ea7f40aedf6247d9978ec4a.png

Η επικεφαλής του Chrome στην Google, Parisa Tabriz, εξέφρασε την αποδοκιμασία της για αυτή την τακτική της Microsoft μέσω ανάρτησης στο X, δηλώνοντας: "Η μίμηση είναι η ειλικρινέστερη μορφή κολακείας, αλλά η απομίμηση της αρχικής σελίδας του Google από τη Microsoft είναι άλλη μια τακτική στη μακρά ιστορία τεχνασμάτων για να μπερδέψει τους χρήστες και να περιορίσει τις επιλογές τους".

Το The Verge επισημαίνει ότι η Microsoft έχει ιστορικό παρόμοιων πρακτικών. Η εταιρεία έχει τροποποιήσει ιστοσελίδες λήψης του Chrome, έχει προσθέσει αναδυόμενες διαφημίσεις στο Google Chrome στα Windows, έχει ενσωματώσει δημοσκοπήσεις στις σελίδες λήψης του Chrome, και έχει χρησιμοποιήσει αναδυόμενα παράθυρα που θυμίζουν κακόβουλο λογισμικό για να αποτρέψει τους χρήστες από τη χρήση του Google.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Google επίσης χρησιμοποιεί ειδοποιήσεις στους ιστότοπούς της για να ενθαρρύνει τους χρήστες να κατεβάσουν το Chrome αντί του Microsoft Edge, αλλά αυτές οι τακτικές είναι λιγότερο επιθετικές σε σύγκριση με τις τροποποιήσεις σε επίπεδο λειτουργικού συστήματος και ιστοσελίδων που εφαρμόζει η Microsoft.

  • Haha 5