Όπως είναι γνωστό, το chatbot τεχνητής νοημοσύνη του Bing βασίζεται στο μοντέλο μηχανικής εκμάθησης της OpenAI, το οποίο είναι εκπαιδευμένο σε μία ποικιλία από γλώσσες και θέματα και έχει βελτιστοποιηθεί ειδικά για τη μηχανή αναζήτησης της Microsoft. Όπως αναφέρει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, η εταιρεία ήδη δοκιμάζει την προβολή διαφημίσεων όταν χρησιμοποιείται το chatbot, συμπεριλαμβανομένης και της προβολής παραδοσιακών «search ads». Οι συζητήσεις με τις διαφημιστικές εταιρείες βρίσκονται ακόμα στα αρχικά στάδια, καθώς επί του παρόντος μόνο ένας μικρός αριθμός χρηστών έχει πρόσβαση στο chatbot και εκατομμύρια άλλοι βρίσκονται στη λίστα αναμονής. Ως εκ τούτου, είναι πιθανόν η Microsoft να μην βιάζεται να ενσωματώσει διαφημίσεις.
«Αξιοποιώντας την επιτυχία του ChatGPT», η Microsoft φαίνεται πως αναμένει να αυξηθούν σημαντικά οι χρήστες της μηχανής αναζήτησης Bing χάρη στην συνομιλητική προσέγγιση του chatbot για την παροχή πληροφοριών. Και εκείνες που συνήθως ακολουθούν τους χρήστες στη συνέχεια είναι οι διαφημιστικές εταιρείες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι διαφημίσεις στο chatbot ενδέχεται να είναι περισσότερο ευδιάκριτες από τις παραδοσιακές διαφημίσεις που εμφανίζονται στις μηχανές αναζήτησης, Ένα μέρος όπου ενδέχεται να δούμε διαφημίσεις είναι στους συνδέσμους-πηγές που θα χρησιμοποιεί το chatbot στις απαντήσεις του. Εκπρόσωπος της Microsoft δήλωσε στο Reuters ότι η εταιρεία πρόκειται να διερευνήσει μαζί με τους συνεργάτες της και τις διαφημιστικές εταιρείες τις δυνατότητες της τεχνολογίας όσον αφορά τις διαφημίσεις.
Ότι οι διαφημίσεις έρχονται στο chatbot της μηχανής αναζήτησης Bing δεν αποτελεί πάντως έκπληξη. Το αντίστοιχο chatbot της Google που έχει την ονομασία Bard δεν πρόκειται επίσης να αποτελέσει εξαίρεση. Αν και επί του παρόντος δεν λειτουργούν τέλεια, εντούτοις τα AI chatbots αναμένεται να αναδιαμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αναζητούν και εντοπίζουν τις πληροφορίες που χρειάζονται.
Δεδομένου του πόσο σημαντικά είναι επί του παρόντος τα έσοδα από την αναζήτηση (περισσότερα από τα μισά έσοδα της Alphabet για το έτος 2022, που ήταν $282,8 δισεκατομμύρια, προήλθαν από την αναζήτηση), οι εταιρείες δεν έχουν άλλη επιλογή από το να δημιουργήσουν έσοδα από τα chatbots. Η πιο προφανής διαδρομή είναι να βρουν τρόπους να προβάλλουν διαφημίσεις μέσα από αυτά.
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (19)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση