Με τη θέσπιση 10 βασικών αρχών αναφορικά με το Windows Store, η Microsoft συνεχίζει να ασκεί πίεση στην Apple για τους αντίστοιχους κανονισμούς που υιοθετεί έως και σήμερα στο App Store της.
Μεταξύ άλλων, τα κυριότερα σημεία είναι πως δεν θα αποτρέψει κάποια μοντέλα πληρωμών από το να εμφανίζονται σε εφαρμογές της πλατφόρμας της, όπως και θα διαθέτει «λογικές χρεώσεις» προς τους δημιουργούς των φιλοξενούμενων εφαρμογών. Η Rima Alaily, αναπληρωτής γενικός σύμβουλος της Microsoft, δήλωσε τα εξής.
Αναφορά σε κείμενο«Τα Windows 10 είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα. Σε αντίθεση με κάποιες άλλες δημοφιλείς ψηφιακές πλατφόρμες, οι προγραμματιστές είναι ελεύθεροι να επιλέξουν τον τρόπο διανομής των εφαρμογών τους.»
Οι δέκα αρχές έχουν ως εξής:
- Οι προγραμματιστές θα έχουν την ελευθερία να επιλέξουν εάν θα διανείμουν τις εφαρμογές τους για Windows μέσω του app store μας. Δεν θα αποκλείσουμε ανταγωνιστικά app stores στα Windows.
- Δεν θα αποκλείσουμε μια εφαρμογή από τα Windows με βάση το επιχειρηματικό μοντέλο ενός developer ή τον τρόπο με τον οποίο παρέχει περιεχόμενο και υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένου του εάν το περιεχόμενο είναι εγκατεστημένο σε μια συσκευή ή σε μορφή streaming μέσω cloud.
- Δεν θα αποκλείσουμε μια εφαρμογή από τα Windows με βάση την επιλογή ενός προγραμματιστή για το σύστημα πληρωμών που θα χρησιμοποιήσει για την εκπλήρωση αγορών που πραγματοποιήθηκαν μέσω της εφαρμογής του.
- Θα παρέχουμε στους developers έγκαιρη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τις διεπαφές διαλειτουργικότητας που χρησιμοποιούμε στα Windows, όπως αυτές ορίζονται στο εξής άρθρο.
- Κάθε developer θα έχει πρόσβαση στο app store μας, εφόσον πληροί αντικειμενικά πρότυπα και απαιτήσεις, συμπεριλαμβανομένων εκείνων για την ασφάλεια, το απόρρητο, την ποιότητα, το περιεχόμενο και την ψηφιακή ασφάλεια.
- Το app store μας θα έχει λογικές χρεώσεις που αντικατοπτρίζουν τον ανταγωνισμό που αντιμετωπίζουμε από άλλα app stores στα Windows και δεν θα αναγκάσουμε έναν developer να πουλήσει εντός της εφαρμογής του οτιδήποτε δεν θέλει ο ίδιος να πουλήσει.
- Το app store μας δεν εμποδίζει τους developers να επικοινωνούν απευθείας με τους χρήστες τους μέσω των εφαρμογών τους για νόμιμους επιχειρηματικούς σκοπούς.
- Το app store μας θα διατηρεί τις δικές μας εφαρμογές με τα ίδια πρότυπα που ορίζονται για ανταγωνιστικές εφαρμογές.
- Η Microsoft δεν θα χρησιμοποιήσει μη δημόσιες πληροφορίες ή δεδομένα από το app store της σχετικά με την εφαρμογή ενός developer με σκοπό να ανταγωνιστεί με αυτήν.
- Το app store μας θα είναι διαφανές σχετικά με τους κανόνες και τις πολιτικές του και τις ευκαιρίες προώθησης και μάρκετινγκ, θα τα εφαρμόζει με συνέπεια και αντικειμενικότητα, θα παρέχει ειδοποιήσεις για αλλαγές και θα παρέχει μια δίκαιη διαδικασία για την επίλυση διαφορών.
Αξίζει να σημειωθεί πως αναφορικά με το αντίστοιχο Xbox Store, οι χρεώσεις κυμαίνονται ακριβώς στα ίδια επίπεδα με του App Store, τουτέστιν προμήθεια 30%. Για το συγκεκριμένο γεγονός, στην ίδια ανάρτηση αναφέρθηκε πως οι κονσόλες αποτελούν ένα ξεχωριστό οικοσύστημα με εντελώς διαφορετικό τρόπο λειτουργίας, όμως η Microsoft προτίθεται να επανεξετάσει το μοντέλο χρέωσης.
Η άτυπη «διαμάχη» ξεκίνησε όταν η Apple (και εν συνεχεία, η Google) αφαίρεσε από το κατάστημά της το Fortnite, καθώς με σκοπό να αποφύγει την προμήθεια της τάξεως του 30%, η Epic προσέφερε τη δυνατότητα οι παίκτες να αγοράζουν V-Bucks μέσω και της δικής της πλατφόρμας σε χαμηλότερη τιμή - χαρίζοντας το 30% στους παίκτες, πρακτικά. Δεδομένου πως η Apple δεν επιτρέπει την πληρωμή μέσω άλλων οδών σε εφαρμογές που φιλοξενεί, το Fortnite «κατέβηκε» με συνοπτικές διαδικασίες και από τότε ξεκίνησε μια μεγάλη κόντρα ανάμεσα στις εταιρείες.
Έκτοτε, η Microsoft έχει βρεθεί στο πλευρό της Epic, καθώς η Apple δεν σταμάτησε στην εξαφάνιση του Fortnite από το App Store αλλά αιτήθηκε την άρση του δικαιώματος ανάρτησης παιχνιδιών που φτιάχτηκαν με την Unreal Engine, κάτι που τελικά απορρίφθηκε από το δικαστήριο καθώς κρίθηκε πως η Epic δεν τήρησε τους όρους του App Store όσον αφορούσε το Fortnite και όχι την Unreal Engine.
Η Microsoft επίσης εξερευνεί το ενδεχόμενο να παρακάμψει τοςυ κανονισμούς της Apple σε ένα άλλο κομμάτι, το game streaming, και να φέρει το xCloud μέσω άλλου τρόπου σε συσκευές iOS. Βέβαια, δεδομένου ότι η Apple επιτρέπει την εγκατάσταση εφαρμογών μόνο μέσω του App Store, η Epic με το Fortnite δεν θα μπορούσε να επιχειρήσει κάτι αντίστοιχο.
Σ.Σ.: Το άρθρο τροποποιήθηκε καθώς ανέφερε πως η Apple προχώρησε σε άρση του δικαιώματος ανάρτησης παιχνιδιών που φτιάχτηκαν με την Unreal Engine. Παρότι αρχικά ήταν σκοπός της εταιρείας να συμβεί και αυτό, πέρα από την αφαίρεση του Fortnite, η τελική απόφαση ήταν διαφορετική.
- 7
ΣΧΟΛΙΑ (45)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση