Από χθες, το κλασσικό περιβάλλον της υπηρεσίας Yahoo mail αποτελεί παρελθόν και τη θέση της παίρνει ένα νέο το οποίο η Yahoo προωθεί από τα τέλη της περασμένης χρονιάς.

Όσοι δεν είχαν επιλέξει να χρησιμοποιήσουν τον ανανεωμένο σχεδιασμό, πλέον είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν μιας και το Yahoo αποσύρει πλήρως τον παλιό σχεδιασμό ενώ αν δε συμφωνήσουν, δε θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία.

 

Με τους νέους όρους χρήσης στους οποίους θα πρέπει να συμφωνήσει ο χρήστης της υπηρεσίας, το Yahoo mail θα αναλύει αυτόματα όλα τα εισερχόμενα και εξερχόμενα μηνύματα του λογαριασμού ώστε να "σερβίρει" σχετικές διαφημίσεις με προϊόντα και περιεχόμενο που μπορεί να ενδιαφέρουν τον χρήστη. Παράλληλα, τα ίδια δεδομένα που συγκεντρώνει το Yahoo χρησιμοποιούνται για την αποφυγή spam και άλλων κακόβουλων μηνυμάτων.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η αυτοματοποιημένη αυτή διαδικασία, αν και έχει δημιουργήσει ενστάσεις, εντούτοις φαίνεται ότι δουλεύει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο με τον οποίο δουλεύει η αντίστοιχη υπηρεσία της Google, το Gmail.

 

Το νέο περιβάλλον διαθέτει πιο «καθαρό» σχεδιασμό ο οποίος έρχεται σε αρμονία με τις mobile εφαρμογές της Yahoo και τον βελτιωμένο τρόπο πλοήγησης.

 

Link.png Site: http://www.theverge.com/2013/6/2/4388680/yahoo-mail-classic-shutdown-all-user-email-scanned-for-targeted-ads[/url]']theverge