Πιο συγκεκριμένα, η Yahoo έχει πλησιάσει δημοφιλείς YouTubers δελεάζοντας τους με περισσότερα χρήματα. Τελευταία γίνεται μεγάλη συζήτηση και υπάρχουν αρκετά παράπονα από τους δημιουργούς videos σχετικά με τα χρήματα που κερδίζουν από το YouTube.
Η πρόσφατη εξαγορά του δικτύου καναλιών στο YouTube, Maker Studios έναντι 500 εκατομμύριων δολαρίων από την Disney δεν αποτέλεσε για πολλούς έκπληξη. Η Maker Studios είναι το σπίτι 55.000 καναλιών στο YouTube και παράγει 5.5 δισεκατομμύρια views κάθε μήνα σύμφωνα με την εταιρεία (ανάμεσα στα κανάλια της είναι και το PweDiePie κ,α). To video λοιπόν είναι... μεγάλη υπόθεση, και η Mayer το γνωρίζει αυτό.
Η Yahoo ελπίζει ότι προσφέροντας μία καλύτερη συμφωνία όσα αφορά στα κέρδη από τις διαφημίσεις και καλύτερο marketing ότι θα δελεάσει αρκετούς YouTubers από την κορυφαία υπηρεσία του είδους.
Το video αποτελούσε πάντα ένα πόλο ενδιαφέροντος για την Marissa Mayer, τη CEO της Yahoo, και για αυτό πρόσφατα εξαγόρασε τα δικαιώματα του Saturday Night Live, που μεταξύ άλλων «στριμάρει» μέσω του Yahoo Screen app. Σύμφωνα ωστόσο με την αναφορά του Recode, η ανταγωνιστική υπηρεσία video της Yahoo θα εστιάσει περισσότερο σε καταξιωμένους δημιουργούς. Η εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει τη νέα υπηρεσία μέσα στους επόμενους μήνες.
ΣΧΟΛΙΑ (36)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση