Οι αναρτήσεις που περιέχουν συνδέσμους δεν θα εμφανίζουν πλέον τον συνοδευτικό τίτλο ή το απόσπασμα που συνοψίζει το περιεχόμενο. Η αλλαγή αφαιρεί το κείμενο προεπισκόπησης και τον τίτλο κάθε άρθρου ή ιστοσελίδας που αναφέρετε στο “tweet”.
Η αλλαγή έγινε γνωστή από το Fortune για πρώτη φορά τον περασμένο Αύγουστο, με τον ιδιοκτήτη Elon Musk να αναφέρει ότι η ιδέα ήταν δική του. Ο βασικός λόγος σύμφωνα με τον ίδιο είναι να βελτιωθεί η οπτική αισθητική του Twitter, κάνοντας τις αναρτήσεις πιο συμπαγείς προκειμένου να χωράνε περισσότερα tweets σε κάθε ροή μηνυμάτων που έχει μπροστά του ο χρήστης.
Κατά τη δοκιμή αυτής της ενημέρωσης, μόνο η εικόνα του άρθρου με επικάλυψη της URL διεύθυνσης εμφανίζεται στην εφαρμογή iOS. Στην web έκδοση, εξακολουθεί να εμφανίζεται ένας κομμένος τίτλος, αλλά το απόσπασμα περίληψης έχει εξαφανιστεί. Οι διαφημιστές φέρεται να έχουν πιέσει για την αλλαγή της μορφής στις προεπισκοπήσεις.
Νέα εμφάνιση vs παλιά εμφάνιση
Ενώ ο Musk δηλώνει δημοσίως ότι το κίνητρο είναι η εμφάνιση, η αλλαγή αυτή συνδέεται επίσης με τους στόχους του να ενθαρρύνει περισσότερες μακροσκελείς, άμεσες δημοσιεύσεις στο X. Υπό την ηγεσία του, το όριο χαρακτήρων για τους συνδρομητές έχει επεκταθεί σημαντικά και έχει ωθήσει ενεργά τους δημοσιογράφους και τους συγγραφείς να δημοσιεύουν στην πλατφόρμα τα κείμενά τους.
Η αφαίρεση του κειμένου προεπισκόπησης συνδέσμου σημαίνει ότι οι χρήστες πρέπει να κάνουν περισσότερο κλικ για να δουν το πλήρες περιεχόμενο. Αυτό θα μπορούσε ενδεχομένως να μειώσει τη διάδοση του clickbait περιεχομένου που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε τίτλους που τραβούν την προσοχή. Μπορεί επίσης να οδηγήσει σε αύξηση μεγάλων άρθρων και αναλύσεων που δημοσιεύονται απευθείας στο Twitter αντί να συνδέονται με συνδέσμους σε εξωτερικές ιστοσελίδες, χωρίς όμως οι ιστοσελίδες να περιμένουν πλέον να κερδίζουν κίνηση από το X.
Το κείμενο προεπισκόπησης πάντως είναι μια λειτουργία η οποία υπάρχει εδώ και καιρό και στην οποία βασίζονται οι χρήστες για να αντιληφθούν γρήγορα αν ένα συνδεδεμένο άρθρο είναι σχετικό με αυτούς πριν κάνουν κλικ.
Αυτή η αλλαγή είναι η τελευταία στις προσπάθειες του Musk να αναμορφώσει το πρώηνTwitter και να ενθαρρύνει διαφορετικές συμπεριφορές των χρηστών υπό την ιδιοκτησία του. Ο ίδιος οραματίζεται μια μελλοντική πλατφόρμα που θα βασίζεται λιγότερο σε εξωτερικούς συνδέσμους για το περιεχόμενο και όπου η συγγραφή και η συζήτηση θα γίνεται μέσα στην πλατφόρμα.
ΣΧΟΛΙΑ (23)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση