Η αλλαγή είναι εμφανής στους λογαριασμούς Twitter αρκετών διασημοτήτων αλλά και δημοσιογράφων, με τα λογότυπα επαλήθευσης να εξαφανίζονται και να επανεμφανίζονται περιστασιακά μεταξύ των επαναφορτώσεων της σελίδας.
Ιστορικά, ο στόχος του συστήματος επαλήθευσης του Twitter ήταν να διασφαλίσει ότι οι λογαριασμοί από αξιόλογα άτομα και οργανισμούς που συνεισέφεραν ελεύθερα περιεχόμενο στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης όντως διαχειρίζονταν από αυτά τα άτομα και τους οργανισμούς. Αντ' αυτού, ο Musk χρεώνει πλέον 8 δολάρια τον μήνα για την επαλήθευση μέσω του Twitter Blue σε κάθε ενδιαφερόμενο χωρίς προυποθέσεις.
Ο Musk έχει εκφράσει έντονα την αντιπάθειά του για το παλαιό σύστημα επαλήθευσης, αποκαλώντας το "βλακείες", "διεφθαρμένο" και "σύστημα αρχόντων και χωρικών". Οι δημοσιογράφοι στην πλατφόρμα μπορούσαν να επαληθεύονται σχεδόν εξ ορισμού, ανεξάρτητα από το μέγεθος των ακολούθων ή του αναγνωστικού τους κοινού, κάτι που φαίνεται ότι δεν ταίριαζε καθόλου με την ανταγωνιστική σχέση του Musk με τα μέσα ενημέρωσης.
Η πλατφόρμα είχε δηλώσει αρχικά ότι θα "τερματίζε" το παλαιό πρόγραμμα επαλήθευσης λογαριασμών την 1η Απριλίου, αλλά εκτός από τους New York Times, δεν φαίνεται ότι πολλοί λογαριασμοί έχασαν πραγματικά το σήμα επαλήθευσης από τότε. Σε ένα tweet που έχει πλέον διαγραφεί, ο Musk πρότεινε ότι οι λογαριασμοί θα είχαν "μερικές εβδομάδες χάριτος" πριν αφαιρεθούν τα checkmarks τους, αν και τεχνικά προβλήματα μπορεί επίσης να έπαιξαν ρόλο.
Το Twitter εισήγαγε το σύμβολο του μπλε τικ το 2009, αντιμέτωπο με επικρίσεις, ακόμη και μια αγωγή, από διασημότητες που ήταν δυσαρεστημένοι με τους χρήστες που τους μιμούνταν στην πλατφόρμα. Το σύστημα απείχε αρκετά από το να χαρακτηριστεί τέλειο, και το Twitter αντιμετώπιζε προφανείς προκλήσεις για τον προσδιορισμό του ποιος ήταν αρκετά "αξιοσημείωτος" ώστε να δικαιολογεί την επαλήθευση. Το σύμβολο έγινε αντιληπτό ως ένδειξη έγκρισης από την πλατφόρμα, γεγονός που δημιούργησε διλήμματα σχετικά με το αν θα έπρεπε να επαληθεύονται χρήστες υψηλού προφίλ της ακροδεξιάς.
Το να γίνει η επαλήθευση ένα χαρακτηριστικό για το οποίο ο καθένας μπορεί να πληρώσει, έχει ήδη βοηθήσει την παραπληροφόρηση να εμφανιστεί σε εξέχοντα άρθρα ειδήσεων. Μεταξύ πολλών περιπτώσεων, ένα tweet από το λογαριασμό T(w)itter Daily News αναφέρθηκε λανθασμένα ως απόδειξη των αλλαγών του API του Twitter σε δελτίο ειδήσεων του CNN, σαν να επρόκειτο για επίσημο λογαριασμό που εκπροσωπούσε το Twitter, αναφέρει το Mashable. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για λογαριασμό οπαδού, ο οποίος είχε το μπλε σύμβολο μόνο επειδή είναι εγγεγραμμένος στο Twitter Blue.
Από χθες πάντως που ενεργοποιήθηκε η νέα πολιτική του Twitter, πολλές διασημότητες (Cristiano Ronaldo, Beyonce, Lady Gaga, Πάπας Φραγκίσκος) και ΜΜΕ δεν έχουν προχωρήσει στην αγορά συνδρομής στο Twitter Blue έχοντας χάσει το σχετικό σύμβολο από τους λογαριασμούς τους. Όμως δύο από τις διασημότητες, ο μπασκετμπολίστας του NBA, Lebron James, και ο συγγραφέας Stephen King, εμφανίζονται ως συνδρομητές αν και δηλώνουν ότι ποτέ δεν προχώρησαν σε εγγραφή στο Blue, με τον Musk να διευκρινίζει σε απάντηση προς χρήστη ότι «ο ίδιος πληρώνει κάποιες από τις συνδρομές αυτές».
ΣΧΟΛΙΑ (46)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση