Η οδηγία που έχει η ομάδα του Twitter είναι να αλλάξει το Twitter Blue -την προαιρετική συνδρομητική υπηρεσία που ξεκλειδώνει πρόσθετες λειτουργίες με μηνιαίο κόστος $4,99- σε μια πιο ακριβή συνδρομή που θα επαληθεύει επίσης τους χρήστες, σύμφωνα με το The Verge αλλά και άτομα που γνωρίζουν το θέμα. Το Twitter σχεδιάζει προς το παρόν να χρεώνει 19,99 δολάρια για τη νέα συνδρομή Twitter Blue ενώ σύμφωνα με το τρέχον σχέδιο, όσοι έχουν ήδη επαληθεύσει το λογαριασμό τους έχοντας το γνωστό μπλε εικονίδιο δίπλα στο username του λογαριασμό τους, θα έχουν 90 ημέρες για να γίνουν συνδρομητές ή απλά θα το χάσουν. Οι εργαζόμενοι που εργάζονται στο project ενημερώθηκαν την Κυριακή ότι πρέπει να τηρήσουν την προθεσμία της 7ης Νοεμβρίου για την έναρξη της λειτουργίας, αλλιώς θα απολυθούν.
Ο Musk ήταν ξεκάθαρος τους μήνες που προηγήθηκαν της εξαγοράς ότι ήθελε να ανανεώσει τον τρόπο με τον οποίο το Twitter επαληθεύει τους λογαριασμούς και χειρίζεται τα bots. Την Κυριακή, έγραψε στο Twitter ότι «ολόκληρη η διαδικασία επαλήθευσης ενός λογαριασμού ανανεώνεται αυτή τη στιγμή». Ο Casey Newton του Platformer ανέφερε πρώτος ότι το Twitter εξέταζε το ενδεχόμενο να χρεώνει για την επαλήθευση ενώ το Twitter δεν έχει προχωρήσει μέχρι στιγμής σε οποιοδήποτε σχόλιο.
Παρόλο που είναι μόλις τρεις ημέρες "επικεφαλής του Twitter", ο Musk κινήθηκε γρήγορα για να κάνει αλλαγές στην υπηρεσία, πρώτα αλλάζοντας την αρχική του σελίδα για τους χρήστες που έχουν αποσυνδεθεί. Με τη βοήθεια των μηχανικών της Tesla που έχει φέρει στο Twitter ως συμβούλους, σχεδιάζει επίσης μαζικές απολύσεις με στόχο τα μεσαία στελέχη και τους μηχανικούς που δεν έχουν συμβάλει πρόσφατα στο code base. Οι περικοπές αυτές αναμένεται να ξεκινήσουν αυτή την εβδομάδα με τους διευθυντές να έχουν ήδη δημιουργήσει λίστες με τους υπαλλήλους που θα απολυθούν. Οι εργαζόμενοι που έχουν αναλάβει την εκτέλεση των εντολών του Musk από τότε που ανέλαβε τον έλεγχο την Πέμπτη το βράδυ εργάζονται μέχρι αργά τη νύχτα αλλά και το Σαββατοκύριακο.
Η συνδρομητική υπηρεσία Twitter Blue λανσαρίστηκε πριν από σχεδόν ένα χρόνο ως ένας τρόπος για την προβολή άρθρων χωρίς διαφημίσεις από ορισμένους εκδότες και την πραγματοποίηση άλλων βελτιώσεων στην εφαρμογή, όπως ένα διαφορετικό χρώμα στο εικονίδιο της αρχικής οθόνης. Στα λίγα τρίμηνα που το Twitter ανέφερε κέρδη ως δημόσια εταιρεία, η διαφήμιση παρέμεινε η συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων του. Ο Musk επιθυμεί να αυξήσει τις συνδρομές ώστε να αποτελούν το ήμισυ των συνολικών εσόδων της εταιρείας, ένα σενάριο που για πολλούς φαντάζει αισιόδοξο.
- 4
- 1
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (55)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση