Το Twitter επικράτησε του Facebook στα θέματα συζητήσεων σχεδόν όλους τους μήνες του χρόνου, εκτός απο τον Φεβρουάριο και τον Απρίλιο. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι αν και το Σεπτέμβριο έλαβε χώρα το ετήσιο συνέδριο προγραμματιστών f8 του Facebook όπου ανακοινώθηκαν σημαντικές αλλαγές της υπηρεσίας όπως το Timeline και το Open Graph, το Twitter εμφανίστηκε περισσότερες φορές ως το επίκεντρο συζητήσεων.
Το παραπάνω αποτελεί σημαντικό επίτευγμα του Twitter αν αναλογιστεί κανείς το πλήθος των ενεργών χρηστών της κάθε υπηρεσίας. Το Facebook έχει περίπου 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, 8 φορές περισσότερους από τους αντίστοιχους του Twitter που φτάνουν του 100 εκατομμύρια χρήστες.
Ένας από τους πιθανούς λόγους επιτυχίας του Twitter στα media, είναι η φιλοσοφία του “πρώτα δημόσια και ύστερα προσωπικά”. Οι δημοσιεύσεις που πραγματοποιεί κανείς στο Twitter είναι εξ αρχής δημόσιες, ενώ στο Facebook είναι ορατές μόνο στους φίλους. Βέβαια αν και οι προεπιλεγμένες αυτές ρυθμίσεις μπορούν εύκολα να αλλάξουν, αποτελούν τη μεγάλη διαφορά των δύο μεγαλύτερων κοινωνικών δικτύων. Αξίζει να σημειωθεί ότι τρεις μήνες νωρίτερα το Facebook εγκαινίασε μία νέα δυνατότητα “εγγραφών” όπου οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύουν αναρτήσεις ορατές σε όλους, και να ακολουθούν αντίστοιχες αναρτήσεις άλλων χρηστών χωρίς να είναι “φίλοι” μεταξύ τους.
Site: zdnet.com
ΣΧΟΛΙΑ (14)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση