Με την ονομασία «Gimme the Mic», ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί μέσω livestreaming και θα περιλαμβάνει ζωντανή ψηφοφορία με τη συμμετοχή του κοινού που θα παρακολουθεί τις συμμετοχές μέσω ζωντανής ροής. Το διαγωνιστικό κομμάτι διακρίνεται σε τρία μέρη: ακρόαση, ημιτελικός και ο μεγάλος τελικός.
Οι εκκολαπτόμενοι καλλιτέχνες μπορούν να υποβάλουν ένα βίντεο ακρόασης 30 δευτερολέπτων χρησιμοποιώντας το hashtag #GIMMETHEMIC. Οι 30 καλύτερες συμμετοχές θα περάσουν στον ημιτελικό όπου θα σχηματιστούν ζευγάρια και θα εμφανιστούν σε μια εκδήλωση που θα μεταδοθεί ζωντανά. Οι θεατές που θα παρακολουθούν τη ζωντανή μετάδοση θα μπορούν να ψηφίσουν τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες για να προκριθούν στα επόμενα βήματα του διαγωνισμού μέχρι και τον μεγάλο τελικό. Ο τελικός που θα πραγματοποιηθεί στις 10 Σεπτεμβρίου στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής θα περιλαμβάνει τους 10 καλύτερους ερμηνευτές. Ο καλύτερος θα διαγωνιστεί επίσης στον παγκόσμιο διαγωνισμό με νικητές από όλο τον κόσμο.
Η δημοτικότητα του TikTok αποτυπώνεται και στη μουσική. Παλιά τραγούδια που γίνονται viral μέσω της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης τα βλέπουμε να επανεμφανίζονται στα charts του Billboard και αποσπάσματα από κομμάτια άγνωστων στους περισσότερους καλλιτεχνών γίνονται επιτυχίες παγκόσμιας εμβέλειας και εισβάλλουν στο mainstream. Ενδεχομένως ο διαγωνισμός να φανεί ιδιαίτερα ελκυστικός σε ορισμένους καλλιτέχνες που διψούν για αναγνώριση. Αν ωστόσο τα χρήματα αποτελούν στόχο, το πιθανότερο είναι να απογοητευτούν καθώς οι αμοιβές χαρακτηρίζονται τουλάχιστον… υποτονικές.
Ο νικητής του διαγωνισμού στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής θα λάβει 50.000 diamonds όπως ονομάζεται το νόμισμα της εφαρμογής του TikTok που μπορεί να μετατραπεί σε πραγματικά χρήματα. Το πρόβλημα είναι ότι η TikTok δεν έχει ακόμα ανακοινώσει το ποσό σε δολάρια ΗΠΑ που αντιστοιχεί σε ένα διαμάντι. Κάποιες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αξία ίση περίπου με 0,05 δολάρια, πράγμα που σημαίνει ότι το βραβείο μεταφράζεται σε $2.500. Το TikTok συνήθως κρατά το 50% των κερδών των δημιουργών από δώρα εντός της εφαρμογής αλλά ο εκπρόσωπος της πλατφόρμας Zachary Kizer δήλωσε στην ιστοσελίδα The Verge ότι τα βραβεία του διαγωνισμού δεν υπόκεινται σε κάποιο τέλος ή φόρο.
Το TikTok επενδύει εδώ και μήνες στο livestreaming, ειδικά σε εκδηλώσεις που περιλαμβάνουν τη συμμετοχή του κοινού. Τον Φεβρουάριο, ανακοίνωσε μια σειρά ζωντανών παιχνιδιών γνώσεων, παρόμοια με αυτά που έκανε το HQ Trivia πριν από χρόνια. Σταδιακά επίσης έχουν προστεθεί διάφορα εργαλεία για livestreaming που απευθύνονται σε δημιουργούς και παρέχουν περισσότερο έλεγχο σχετικά με το ποιος μπορεί να βλέπει τη ζωντανή μετάδοση κ.ά.
ΣΧΟΛΙΑ (8)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση