Το TikTok εισάγει μια νέα λειτουργία διαφήμισης που επιτρέπει στις εταιρείες να στοχεύουν απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησης της πλατφόρμας.

Η κίνηση αυτή έρχεται ως απάντηση στην αυξανόμενη τάση των χρηστών να χρησιμοποιούν το TikTok ως μηχανή αναζήτησης, με το 57% των χρηστών να αξιοποιούν τη λειτουργία αναζήτησης και το 23% να πραγματοποιεί αναζήτηση εντός 30 δευτερολέπτων από το άνοιγμα της εφαρμογής.

Η νέα υπηρεσία, με την ονομασία "TikTok Search Ads Campaign", επιτρέπει στις εταιρείες να εμφανίζουν στοχευμένες διαφημίσεις βάσει λέξεων-κλειδιών στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αν και οι διαφημίσεις υπήρχαν ήδη στη σελίδα αποτελεσμάτων, πλέον οι διαφημιζόμενοι έχουν πλήρη έλεγχο στον τρόπο εμφάνισης του περιεχομένου τους.

Η στρατηγική αυτή του TikTok αποτελεί πρόκληση για την επιχείρηση διαφημίσεων αναζήτησης της Google. Η ίδια η Google έχει παραδεχτεί ότι οι νεότεροι χρήστες στρέφονται σε εφαρμογές κοινωνικών μέσων όπως το TikTok και το Instagram για τις αναζητήσεις τους, αντί του παραδοσιακού Google Search.

Ο David Kaufman, Παγκόσμιος Επικεφαλής Προϊόντων και Λύσεων Μονεταριοποίησης του TikTok, δήλωσε: "Το TikTok είναι ένας προορισμός για ανακάλυψη και ένα μέρος όπου οι χρήστες έρχονται για αναζήτηση. Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε στους διαφημιζόμενους έναν νέο τρόπο να αξιοποιήσουν τις πολύπλευρες συμπεριφορές αναζήτησης του TikTok, όπου οι ιδιαίτερα παρακινημένοι χρήστες ανακαλύπτουν περιεχόμενο τόσο σκόπιμα όσο και τυχαία."

Τα πρώτα αποτελέσματα των δοκιμών της νέας υπηρεσίας είναι ενθαρρυντικά. Οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν τις Διαφημίσεις Αναζήτησης (Search Ads) παράλληλα με τις Διαφημίσεις In-Feed παρατηρούν κατά μέσο όρο 20% αύξηση στo conversion. Επιπλέον, οι Διαφημίσεις Αναζήτησης φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα conversion σε σύγκριση με τις Διαφημίσεις In-Feed. Συγκεκριμένα, το 18% των χρηστών που βλέπουν μια Διαφήμιση In-Feed χωρίς να αλληλεπιδράσουν, τελικά το κάνουν αφού δουν την αντίστοιχη Διαφήμιση Αναζήτησης.

Η νέα λειτουργία επιτρέπει στις εταιρείες να προσεγγίσουν τους χρήστες τη στιγμή που αναζητούν ενεργά περιεχόμενο ή κάτι συγκεκριμένο. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να ευθυγραμμίσουν τις διαφημίσεις τους με τις διαφορετικές συμπεριφορές αναζήτησης των χρηστών του TikTok, μεγιστοποιώντας έτσι τον αντίκτυπο των διαφημίσεών τους.

 

  • Haha 2