Την συγκεκριμένη κίνηση «ενορχήστρωσαν» βεβαίως οι εσωτερικές ομάδες ανάπτυξης στο Facebook, στο οποίο όπως είναι γνωστό ανήκουν και τα δύο, εξαιρετικά δημοφιλή apps. Όπως γίνεται λοιπόν στο WhatsApp, έτσι και στο Instagram, ένας χρήστης μπορεί να επωφεληθεί των δυνατοτήτων του χαρακτηριστικού στην περίπτωση που αποφασίσει να στείλει απευθείας μήνυμα σε κάποιον άλλον χρήστη του Instagram που ακολουθεί.
Ο χρήστης επιλέγει την επαφή που θέλει να στείλει μήνυμα (μέσω του πλήκτρου «Στείλτε μήνυμα»). Από το πεδίο εισαγωγής κειμένου, μπορεί να επιλέξει να στείλει μία φωτογραφία που υπάρχει ήδη στο κινητό, να τραβήξει μία νέα φωτογραφία, να στείλει κάποιο GIF ή γραπτό μήνυμα ή να στείλει φωνητικό μήνυμα.
Για την εγγραφή του φωνητικού μηνύματος αρκεί να κρατήσει πατημένο το εικονίδιο του μικρόφωνου με το δάκτυλο του (για όσο διαρκεί το μήνυμα) ενώ για να αποσταλεί στην επαφή που επιθυμεί αρκεί να «αφήσει» το εικονίδιο.
Η χρησιμότητα του χαρακτηριστικού είναι βεβαίως αδιαμφισβήτητη στην περίπτωση που απαιτείται μία γρήγορη εξήγηση οτιδήποτε πολύπλοκου ή στην περίπτωση που ο χρήστης δεν θέλει να πληκτρολογήσει. Το χαρακτηριστικό είναι ήδη διαθέσιμο στο app του Instagram για συσκευές Android και iOS.
ΣΧΟΛΙΑ (13)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση