Πριν το Checkout, οι χρήστες μέσω των αναρτήσεων διάφορων brands ανακατευθύνονταν στις επίσημες ιστοσελίδες τους για να προχωρήσουν στην αγορά των προϊόντων.
Το νέο χαρακτηριστικό απλοποιεί την διαδικασία αφού ο χρήστης δεν έχει παρά να κάνει κλικ στην ανάρτηση με το αντικείμενο που επιθυμεί να αγοράσει και να επισημάνει την προτίμηση του για διάφορες λεπτομέρειες όπως το μέγεθος πριν προχωρήσει απευθείας στην παραγγελία του. Όσες αναρτήσεις είναι συμβατές με το Checkout φέρουν ένα μεγάλο, μπλε χρώματος πλήκτρο που αναγράφει «Checkout on Instagram».
Μόλις ο χρήστης ολοκληρώσει την πρώτη αγορά του, το σύστημα θα του ζητήσει να αποθηκεύσει λεπτομέρειες για την πιστωτική του κάρτα στο Instagram για εύκολες αγορές με ένα κλικ στο μέλλον. Τα δεδομένα των χρηστών δεν διαμοιράζονται με άλλα apps του Facebook.
Το Instagram επίσης παρέχει στους χρήστες ειδοποιήσεις σχετικές με την αποστολή και την παράδοση του προϊόντος εντός του app μετά την ολοκλήρωση της αγοράς.
Μέχρι σήμερα, το χαρακτηριστικό είναι διαθέσιμο για περίπου 20 από τις δημοφιλέστερες μάρκες ρούχων και καλλυντικών –με βάσει των αριθμό των followers που έχουν- αλλά σύντομα ο αριθμός πρόκειται να αυξηθεί. Το Instagram δεν ανακοίνωσε την προμήθεια που λαμβάνει επί των πωλήσεων. Σε σχετική ανάρτηση στο επίσημο blog του κοινωνικού δικτύου, η ομάδα Instagram Business έκανε γνωστό ότι το «Checkout» είναι μόνο η αρχή σε μία «μακροπρόθεσμη επένδυση στο λιανεμπόριο» και πως πολλά ακόμα χαρακτηριστικά που αφορούν στις αγορές πρόκειται να κάνουν την εμφάνιση τους φέτος.
ΣΧΟΛΙΑ (25)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση