Η Meta ανακοίνωσε ότι ξεκινά τη δοκιμαστική προβολή διαφημίσεων στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Threads, με περιορισμένο αριθμό brands στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία.

Σε μια σημαντική εξέλιξη για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Threads, η Meta ανακοίνωσε την Παρασκευή την έναρξη περιορισμένων δοκιμών διαφημίσεων στην πλατφόρμα. Όπως αναφέρει το The Verge, η δοκιμή θα πραγματοποιηθεί με επιλεγμένες εταιρείες στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ιαπωνία, σύμφωνα με τον επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri.

Οι διαφημίσεις στο Threads θα εμφανίζονται ως εικόνες ανάμεσα στις αναρτήσεις στην κεντρική ροή των χρηστών. Η Meta διευκρινίζει ότι θα παρακολουθεί προσεκτικά την απόδοση αυτής της δοκιμαστικής φάσης πριν προχωρήσει σε ευρύτερη εφαρμογή του διαφημιστικού προγράμματος.

image.png.9aefbf4b1d53f1f6929857f26008712d.png

Σύμφωνα με την επίσημη σελίδα υποστήριξης της πλατφόρμας, για την προβολή σχετικών διαφημίσεων, η Meta θα αξιοποιεί δεδομένα από τη δραστηριότητα των χρηστών τόσο στο Threads όσο και στο Instagram, συμπεριλαμβανομένων των αναρτήσεων με τις οποίες αλληλεπιδρούν, τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς και τη δραστηριότητα από άλλες τεχνολογίες εκτός Meta.

Η πλατφόρμα θα προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα προσαρμογής των διαφημίσεων που βλέπουν μέσω του κέντρου λογαριασμού τους. Επιπλέον, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να παραλείπουν, να αποκρύπτουν και να αναφέρουν διαφημίσεις απευθείας από τη ροή τους.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η εξέλιξη αυτή δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς ο Adam Mosseri είχε επιβεβαιώσει τον περασμένο Απρίλιο ότι το Threads θα ενσωματώσει τελικά διαφημίσεις στην πλατφόρμα. Μάλιστα, είχαν κυκλοφορήσει φήμες που τοποθετούσαν την έναρξη των διαφημίσεων στις αρχές του 2025.

Η κίνηση αυτή αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προκειμένου το Threads να φέρει έσοδα στη Meta. Από τη στιμγή που λανσαρίστηκε ως εναλλακτική του Twitter (πλέον X) και μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να προσελκύσει σημαντικό αριθμό χρηστών παγκοσμίως.

  • Like 1
  • Haha 5