Ορισμένοι χρήστες έχουν υποχρεωθεί να περάσουν σε "διαφημιστικό διάλειμμα" μεταξύ δύο αναρτήσεων.

Το Instagram εφαρμόζει δοκιμαστικά τα "διαφημιστικά διαλείμματα", τα οποία υποχρεώνουν το χρήστη να σταματά και να βλέπει μια διαφήμιση για κάποιο διάστημα, πριν μπορέσει να προχωρήσει παρακάτω. Αρκετοί χρήστες στο Χ και το Reddit αναφέρουν πως έχουν έρθει αντιμέτωποι με αυτή τη λειτουργία, ενώ και ο Μάθιου Τάι, εκπρόσωπος του Instagram, με δηλώσεις του στο Verge επιβεβαίωσε τη δοκιμαστική εφαρμογή των διαφημιστικών διαλειμμάτων. Ο Τάι ανέφερε πως το Instagram θα "ενημερώσει σχετικά εφόσον η δοκιμή αυτή οδηγήσει στην όποια επίσημη μεταβολή του προϊόντος".

Χρήστης στο Reddit αναφέρει ότι εντόπισε τη λειτουργία αυτή ενώ ανέτρεχε σε ιστορίες και αναρτήσεις. Μετά από κάποια στιγμή, το Instagram δεν επέτρεπε τη συνέχιση της περιήγησης χωρίς να προβληθεί μια διαφήμιση. Όπως φαίνεται και στο παρακάτω screenshot, το Instagram εμφανίζει ένα εικονίδιο που ενημερώνει για το "διαφημιστικό διάλειμμα", με το χρόνο να μετρά αντίστροφα έως ότου ο χρήστης μπορεί να συνεχίσει την περιήγησή του στις αναρτήσεις.

r/Instagram - NEW GARBAGE FEATURE IS BEING TESTED

Όταν ο συγκεκριμένος χρήστης άγγιξε το εικονίδιο για να λάβει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία, το Instagram εμφάνισε ένα μήνυμα που ανέφερε ότι "Τα διαφημιστικά διαλείμματα είναι ένας νέος τρόπος προβολής διαφημίσεων στο Instagram. Κάποιες φορές ενδέχεται να χρειαστεί να δείτε μια διαφήμιση, πριν συνεχίσετε την περιήγηση".

Το Instagram ήδη προβάλει χορηγούμενες αναρτήσεις και διαφημίσεις μεταξύ του περιεχομένου, όπως περιηγείται σε αυτό ο χρήστης, είτε μέσω των προσαρμοσμένων ροών, είτε των λεγόμενων Reels. Όμως, η εμφάνιση διαφημίσεων που είναι αδύνατο να παρακαμφθούν μεταξύ των αναρτήσεων οδηγεί την τακτική αυτή σε άλλο επίπεδο, μάλλον ενοχλητικό, επίπεδο. "Πάντοτε δοκιμάζουμε τρόπους που μπορούν να ενισχύσουν την αξία για τους διαφημιζόμενους", αναφέρει ο Τάι.

Εκτός από το Instagram, και το YouTube προβάλει διαφημίσεις που δεν παρακάμπτονται, πριν και μετά τα βίντεο. Μάλιστα, πέρυσι ενσωμάτωσε τις μη παρακαμπτόμενες διαφημίσεις, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, και στην εφαρμογή του για τηλεοράσεις. Τόσο το YouTube όσο και το TikTok εμφανίζουν διαφημίσεις και μεταξύ των σύντομης μορφής βίντεο που προβάλουν, όμως αυτές για την ώρα εξακολουθούν να παρακάμπτονται.

  • Like 1
  • Confused 1
  • Haha 11