Τι σημαίνει Marketplace
Πλέον το insomnia μπορεί να παρέχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγοράς και για αγοραστές αλλά και για πωλητές, βάζοντας την ασφάλεια μιας συναλλαγής στο επίκεντρο, παρέχοντας μια σειρά από υπηρεσίες. Απαραίτητή προϋπόθεση είναι οι ενδιαφερόμενοι πωλητές να ακολουθήσουν τη διαδικασία Πιστοποίησης του λογαριασμού τους, μια διαδικασία που ολοκληρώνεται σε λίγα λεπτά, δίνοντας τους μια σειρά από πλεονεκτήματα.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Verified Seller έναντι του απλού Πωλητή
Ένας Verified Seller (Επιβεβαιωμένος Πωλητής) αρχικά αποκτά τη δυνατότητα δημοσίευσης 6 αγγελιών την εβδομάδα έναντι 2 που ισχύει για τα υπόλοιπα μέλη. Επιπλέον η όλη διαδικασία πώλησης του αντικειμένου σου είναι αυτοματοποιημένη αφού ενημερώνεσαι άμεσα για την αγορά του προϊόντος σου και η μόνη σου υποχρέωση είναι να το στείλεις χρησιμοποιώντας το voucher που σου στείλαμε από την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε. Στο voucher περιλαμβάνονται τα στοιχεία αποστολής του αγοραστή οπότε δεν χρειάζεται να ανταλλάξετε προσωπικά μηνύματα ενώ και τα έξοδα αποστολής έχουν καταβληθεί από τον αγοραστή.
Με την παραλαβή του αντικειμένου από τον αγοραστή και αν δεν υπάρχει κάποιο παράπονο από τον αγοραστή, το αντίτιμο της πώλησης (εκτός της προμήθειας του site) μεταφέρεται στο λογαριασμό σου σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.
Πώς εξασφαλίζομαι ως αγοραστής από το νέο marketplace;
Το νέο marketplace αφήνει πίσω του τα προβλήματα του παλιού συστήματος, έχοντας ως επίκεντρο την ασφάλεια των συναλλαγών. Για το λόγο αυτό, με την ολοκλήρωση μιας αγοράς ενός αντικειμένου, το χρηματικό ποσό δεσμεύεται και μεταφέρεται στον πωλητή μόνο όταν γίνει η παραλαβή του αντικειμένου και δεν υπάρχει κάποιο παράπονο.
Πρέπει να δηλώσω ως Πωλητής τον αγοραστή όπως πριν για να ανοίξει το σύστημα των αξιολογήσεων;
Ένα από τα πλεονεκτήματα του νέου συστήματος είναι ότι πλέον γνωρίζουμε άμεσα ποιος είναι ο αγοραστής οπότε με την ολοκλήρωση της αγοράς, το σύστημα αξιολογήσεων ενεργοποιείται χωρίς καθυστέρηση.
Είναι υποχρεωτικό να γίνω Verified Seller (Πωλητής) ;
Καθόλου. Μπορείς να συνεχίσεις να πουλάς τα πράγματά σου όπως πριν χωρίς καμία διαφορά και με τους όρους που γνωρίζεις όλο αυτό το διάστημα.
Πως μπορώ να βλέπω τις παραγγελίες μου είτε ως πωλητής είτε ως αγοραστής;
Μπορείτε να ενημερώνεστε ως Verified Seller για ότι αφορά τις πωλήσεις σας μέσα από το Seller Dashboard ενώ για τον αγοραστή έχει προστεθεί η επιλογή “Οι αγορές μου” στο My Dashboard.
Ωραία, δείχνει ενδιαφέρον, τι κάνω ;
Θα πρέπει να ολοκληρώσετε τη διαδικασία KYC (Know Your Customer), με μια επίσκεψη στη σελίδα www.insomnia.gr/seller. Ακολουθήστε τις οδηγίες και σε λίγα λεπτά ο λογαριασμός σας θα έχει πιστοποιηθεί Σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα στη διαδικασία, θα ενημερωθείς μέσω email άμεσα για να κάνεις τις απαραίτητες διορθώσεις.
Τι προμήθεια ισχύει για κάθε επιτυχημένη συναλλαγή;
Ισχύει 9,67% (+ΦΠΑ) επί του τελικού ποσού μιας ολοκληρωμένης συνναλαγής, ποσό που παρακρατείται από τον πωλητή. Δεν υπάρχει κόστος μεταφορικών αφού αυτό το επωμίζεται ο αγοραστής.
Τι ισχύει με την παραλαβή του αντικειμένου που αγόρασα (αγοραστής)
Και εσείς αλλά και ο πωλητής, μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της αποστολής μέσα από την αγγελία, με βάση τις ενημερώσεις από την εταιρεία courier. Μάλιστα μερικές από αυτές τις ενημερώσεις όπως την παραλαβή και την τελική παράδοση του αντικειμένου, τις λαμβάνετε και στο email σας.
Πως γίνεται η πληρωμή μου ως Πωλητής
Μέσα από το Seller Dashboard, μπορείτε να βλέπετε ανά πάσα στιγμή το χρηματικό ποσό που βρίσκεται σε εκκρεμότητα από τη στιγμή που κάποιες αγγελίας σας δεν έχουν παραδοθεί ακόμα. Όταν αυτό γίνει, το ποσό αποδεσμεύεται και περνάει στη λίστα "Διαθέσιμο υπόλοιπο" όπου και μπορείτε να κάνετε αίτημα πληρωμής για να μεταφερθεί στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε δηλώσει, μια διαδικασία που ολοκληρώνεται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.
Δεν παρέλαβα το αντικείμενο που πλήρωσα (αγοραστής)
Στην περίπτωση αυτή, και μετά από διάστημα 5 ημερών, γίνεται επιστροφή ολόκληρου του ποσού που πληρώσατε, συμπεριλαμβανομένου και των εξόδων αποστολής.
Γιατί το marketplace δεν είναι διαθέσιμo σε όλες τις κατηγορίες των αγγελιών;
Αρχικά, ελάχιστες κατηγορίες δεν υποστηρίζουν τη δυνατότητα αγορών με το νέο σύστημα για διάφορους λόγους όπως επειδή είναι αδύνατο (πχ. Οχήματα) ή εξαιτίας προβλημάτων που δημιουργούνται στη μεταφορά κάποιων συγκεκριμένων αντικειμένων όπως τηλεοράσεις. Σύντομα πάντως οι περισσότερες κατηγορίες θα υποστηρίζονται έχοντας πάρει τα απαραίτητα μέτρα για ασφαλέστερη μεταφορά.
Παρέλαβα το αντικείμενο αλλά δεν ανταποκρίνεται σ’ αυτό που είχε δηλώσει ο πωλητής στην περιγραφή της αγγελίας του
Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσα σε διάστημα 1 ημέρας, δημιουργώντας ένα αίτημα στη σελίδα υποστήριξης. Προτείνουμε παράλληλα να επικοινωνήσετε με τον πωλητή για την αναφορά του προβλήματος ενώ από την πλευρά μας θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος.
Τι γίνεται με το (πολλές φορές εκνευριστικό) παζάρι της τιμής που γινόταν μέσω προσωπικών μηνυμάτων;
Πλέον και αυτό έχει αυτοματοποιηθεί ενώ περισσότερες επιλογές θα προστεθούν στο άμεσο μέλλον. Αρχικά ο Πωλητής μπορεί να επιλέξει αν θέλει να δέχεται προσφορές για κάποια αγγελία του. Αν το κάνει οι ενδιαφερόμενοι αποστέλλουν μέσα από την πλατφόρμα την προσφορά τους, με τον πωλητή να τις βλέπει συγκεντρωμένες μέσα στην αγγελία του.
Ανά πάσα στιγμή μπορεί να αποδεχθεί την προσφορά εκείνη που κρίνει συμφέρουσα, με τον αγοραστή να ενημερώνεται άμεσα και να έχει στη διάθεσή του 1 μέρα προκειμένου να προχωρήσει στην πληρωμή. Σε περίπτωση που δεν το κάνει, τότε ενδεχομένως να υπάρξει κάποια ποινή ενώ η αγγελία ενεργοποιείται και πάλι για όλους.
Που μπορώ να διαβάσω τους όρους που ισχύουν για πωλητές και αγοραστές που θα χρησιμοποιήσουν το νέο marketplace;
Οι όροι για το marketplace μας έχουν ανέβει εδώ.
Έχω μια άλλη απορία
Παραδοσιακά έχουμε δημιουργήσει ένα θέμα στο forum το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ για τυχόν ερωτήσεις αλλά και αναφορά προβλημάτων.
- 26
- 13
- 9
- 30
ΣΧΟΛΙΑ (853)
Δημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση