Διαθέσιμη στο ψηφιακό πορτοφόλι των πολιτών είναι από σήμερα η αναβαθμισμένη "Θυρίδα Πολίτη".

Η νέα έκδοση, που προσφέρεται τόσο μέσω του Gov.gr Wallet όσο και μέσω της πλατφόρμας gov.gr, παρέχει στους χρήστες άμεση πρόσβαση στα έγγραφά τους από το κινητό τους τηλέφωνο.

Όπως αναφέρεται, η αναβαθμισμένη υπηρεσία ενισχύει τη διαφάνεια και βελτιώνει την επικοινωνία των πολιτών με τη Δημόσια Διοίκηση, προσφέροντας νέες λειτουργίες και βελτιωμένη εμπειρία χρήστη.

Οι πολίτες μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην υπηρεσία είτε μέσω του Gov.gr Wallet είτε μέσω του gov.gr στην Ενότητα "Πολίτης και καθημερινότητα" και στην Υποενότητα "Στοιχεία πολίτη και ταυτοποιητικά έγγραφα". Στην ενότητα "Έγγραφα" συγκεντρώνονται όλα τα έγγραφα που έχουν εκδώσει οι ίδιοι, όπως υπεύθυνες δηλώσεις και εξουσιοδοτήσεις, καθώς και οι αιτήσεις που έχουν υποβάλει προς δημόσιους φορείς μαζί με τις αντίστοιχες απαντήσεις.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, μια σημαντική καινοτομία είναι η δυνατότητα κοινοποίησης εγγράφων με δύο τρόπους: μέσω αποστολής συνδέσμου ή με σκανάρισμα QR code από άλλες συσκευές.

Επιπλέον, στη νέα "Θυρίδα" περιλαμβάνεται η ενότητα "Μηνύματα", που επιτρέπει στους χρήστες να λαμβάνουν και να διαχειρίζονται ειδοποιήσεις για σημαντικές ενέργειες. Σε αυτές περιλαμβάνονται αιτήματα συγκατάθεσης για έκδοση εγγράφων, επίδειξη εγγράφων σε ελεγκτικές αρχές και συγκατάθεση για την άντληση και διάθεση δεδομένων σε ιδιωτικούς φορείς μέσω Gov.gr Wallet, όπως για παράδειγμα κατά τη σύναψη ασφαλιστήριου συμβολαίου οχήματος.

Όπως τονίζεται, οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις (push notifications) σε πραγματικό χρόνο και να παρακολουθούν τα ενεργά αιτήματα που απαιτούν τη συγκατάθεσή τους. Παράλληλα, ενημερώνονται για νέα έγγραφα που αναρτώνται από φορείς ή κοινοποιούνται στη "Θυρίδα" τους από άλλους πολίτες.

Σύντομα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα προστεθεί και η δυνατότητα αρχειοθέτησης τόσο για "Έγγραφα" όσο και για "Μηνύματα", παρέχοντας στους πολίτες μεγαλύτερη ευελιξία στην οργάνωση και αναζήτηση του περιεχομένου τους. Οι χρήστες θα μπορούν να διαχειρίζονται τα αρχειοθετημένα έγγραφα και μηνύματα εύκολα, ενεργοποιώντας τα αντίστοιχα φίλτρα αναζήτησης.

Με τις νέες λειτουργίες, οι πολίτες αποκτούν πλήρη εικόνα της διαχείρισης των εγγράφων τους, γνωρίζοντας πότε ένα έγγραφο ή μήνυμα αναρτήθηκε στη "Θυρίδα" τους, πότε το ανάγνωσαν, καθώς και την κατάσταση των αιτημάτων συγκατάθεσης, βλέποντας αν και πότε τα αποδέχτηκαν ή τα απέρριψαν. 

  • Like 7
  • Thanks 2