Συγκεκριμένα ανέφερε ότι σε 10 χρόνια από σήμερα οι άνθρωποι θα μοιράζονται 1000 φορές περισσότερα πράγματα, καθώς ο ρυθμός με τον οποίο θα τα μοιράζονται αυξάνεται σημαντικά κάθε χρόνο. Όπως ο ίδιος το σχολίασε μάλιστα, πρόκειται για το νόμο του Moore στα πλαίσια της κοινωνικής δικτύωσης.
Όσον αφορά τη συνέχεια της ομιλίας του, καθώς το κοινό αποτελούνταν από νέους επιχειρηματίες που ήθελαν να εμπνευστούν από τον Zuckerberg, δεν έγινε αναφορά στα οικονομικά στοιχεία και τις διαφημίσεις του Facebook, αλλά η συζήτηση συνεχίστηκε με τα φοιτητικά του χρόνια στο Χάρβαρντ. Στο σημείο αυτό ξεκαθάρισε ότι όταν πρωτοξεκίνησε το Facebook το έκανε γιατί όντως το ήθελε και όχι για να ιδρύσει μια επιχείρηση, όπως επίσης ότι ποτέ δεν ξόδεψε περισσότερα χρήματα από όσα διέθετε για την ανάπτυξή του. Αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη που υπάρχει οι νέες επιχειρήσεις να εστιάσουν σε μεγάλα και σημαντικά προβλήματα, και ακόμη να μην προσπαθούν να αντιγράψουν τη δουλειά των άλλων.
Σε ότι έχει σχέση με το Facebook συμφώνησε ότι το κοινωνικό δίκτυο αλλάζει σημαντικά την ανθρώπινη συμπεριφορά, καθώς επεκτείνεται ο αριθμός των επαφών που μπορούν να κρατηθούν στους κοινωνικούς κύκλους, είτε αυτοί είναι μέσω Internet, είτε όχι. Όταν κάποιος κάνει εγγραφή στο Facebook συνδέεται κατά μέσο όρο με 150 φίλους, καθώς αυτός είναι ο αριθμός των ανθρώπων που συναναστρέφεται περισσότερο. Βέβαια, με τον καιρό ο αριθμός αυτός μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο. "Ένας ορισμός της τεχνολογίας είναι ότι επεκτείνει τις ανθρώπινες δυνατότητες. Ένα κοινωνικό δίκτυο επεκτείνει τις πραγματικές ανθρώπινες δυνατότητες", καταλήγει.
Site: cnet.com
ΣΧΟΛΙΑ (51)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση