To 2019, το Facebook αποφάσισε να καταστήσει διαθέσιμη την εφαρμογή dating διαθέσιμη στη Βόρεια Αμερική. Νωρίτερα, είχε προχωρήσει σε δοκιμαστική ενεργοποίησή της στη Νότια Αμερική. Η εφαρμογή εστιάζει στο να φέρνει σε επαφή άτομα με σκοπό την ανάπτυξη κάποιας ρομαντικής σχέσης, ακριβώς όπως συμβαίνει με μυριάδες αντίστοιχες εφαρμογές, για παράδειγμα το Tinder, το Hinge και το Bumble.
Όμως, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συλλέξει ανεξάρτητοι αναλυτές και παρουσιάζονται στο Verge, η πρόταση του Facebook δεν φαίνεται να είναι ιδιαίτερα δημοφιλής. Οι δημοσιογράφοι του Verge χρησιμοποίησαν τις διαφημίσεις που τρέχει το Facebook προκειμένου να προωθήσει την υπηρεσία προκειμένου να καταλήξουν σε κάποια συμπεράσματα για τον αριθμό των χρηστών σε μεγάλες μητροπολιτικές ζώνες των Ηνωμένων Πολιτειών.
Για παράδειγμα, στην πόλη της Νέας Υόρκης, σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας απογραφής, ζουν περίπου τέσσερα εκατομμύρια άγαμοι άνθρωποι. Από τις διαφημίσεις του ίδιου του Facebook προκύπτει πως την εφαρμογή του χρησιμοποιούν 278.000 από αυτούς τους ανθρώπους, δηλαδή ποσοστό γύρω στο 7%. Το Match Group -στο οποίο ανήκουν ανάλογες εφαρμογές, όπως το Tinder και το Hinge- ισχυρίζεται πως έχει περισσότερους χρήστες την ευρύτερη περιοχή της Νέας Υόρκης. Για την ακρίβεια, ο μέσος αριθμός συνδρομητών επί πληρωμή στις εφαρμογές που ανήκουν στον ίδιο όμιλο αγγίζει τα 11 εκατομμύρια άτομα σε ολόκληρες τις Ηνωμένες Πολιτείες. Άγνωστος είναι ο αριθμός των χρηστών που δεν διατηρούν συνδρομή επί πληρωμή.
Στο ίδιο ρεπορτάζ, το Verge παραθέτει στοιχεία για μερικές ακόμη μεγάλες πόλεις των ΗΠΑ. Παράλληλα, προβάλει τη θεωρία πως οι πληροφορίες που διέρρευσαν πρόσφατα σχετικά με μια πιθανή εφαρμογή με τη χρήση βίντεο και την ονομασία Sparked θα μπορούσε να οδηγήσει περισσότερους χρήστες να στραφούν στο Facebook Dating.
Το πρόβλημα για το Facebook είναι πως πολλοί άνθρωποι ενδέχεται να μην εμπιστεύονται τη συγκεκριμένη εταιρία προκειμένου να τους φέρει σε επαφή με πιθανούς συντρόφους. Προφανώς, όλες οι εφαρμογές αυτής της κατηγορίας πρωταρχικό στόχο έχουν τη συλλογή προσωπικών δεδομένων ώστε να αξιοποιηθούν για διαφημιστικούς σκοπούς, όμως τόσο το Match Group όσο και άλλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο δεν αντιμετώπιζαν τα ίδια προβλήματα με το Facebook στην προστασία των δεδομένων που συλλέγουν και, κατ' επέκταση, δεν αντιμετωπίζονται με την ίδια δυσπιστία.
ΣΧΟΛΙΑ (38)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση