Θα δώσει επομένως προτεραιότητα σε σχόλια που έχουν αλληλεπιδράσεις από τον χρήστη που δημιούργησε την ανάρτηση καθώς και σχόλια ή απαντήσεις από φίλους του. Οι αλλαγές θα ισχύσουν για σχόλια σε δημόσιες αναρτήσεις από Σελίδες και άτομα με πολλούς ακόλουθους, ωστόσο οποιοσδήποτε θέλει να ενεργοποιήσει την κατάταξη στα σχόλια θα μπορεί να το κάνει από τις ρυθμίσεις.
Το Facebook θα βασίσει τον τρόπο κατάταξης/ προώθησης στον τρόπο που οι χρήστες ρου αντιδρούν σε σχόλια, είτε κάνουν «like», είτε «αντιδρούν» με κάποιο emoticon ή έχουν γράψει κάποια απάντηση. Οι χρήστες βεβαίως θα συνεχίσουν να είναι σε θέση να διαχειρίζονται τα σχόλια στις αναρτήσεις τους με το να κρύβουν, να διαγράφουν ή να απαντούν σε εκείνα που επιλέγουν. Το Facebook επίσης θα αναζητά κάποια «σημάδια ακεραιότητας» και αν τα σχόλια παραβιάσουν κάποιους από τους κανόνες ή τα στάνταρντ που έχει θέση, θα τα αφαιρεί.
Το Facebook δεν είναι η μόνη πλατφόρμα που προσπαθεί να βελτιώσει τις συζητήσεις. Το Twitter έχει για παράδειγμα ανοίξει τον δρόμο για κάτι τέτοιο με την εισαγωγή κάποιων νέων χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων. Το Facebook πάντως δεν ενδιαφέρεται να κάνει κάτι τέτοιο μόνο με τα σχόλια, αφού έχει ήδη εισάγει ένα νέο σύστημα για την κατάταξη των βίντεο και την προώθηση πρωτότυπου περιεχομένου. Η τελευταία αυτή κίνηση είναι μία ακόμη προσπάθεια του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου στον κόσμο να βελτιώσει την ποιότητα του περιεχομένου στην πλατφόρμα του, και από ότι φαίνεται δεν θα είναι η τελευταία.
ΣΧΟΛΙΑ (18)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση