Το Facebook σχεδιάζει να ζητήσει από τα 2 δισεκατομμύρια των χρηστών του να ελέγξουν τις ρυθμίσεις προστασίας της ιδιωτικότητας τους μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Η σχετική ειδοποίηση θα εμφανιστεί στο News Feed. Μόλις οι χρήστες του κοινωνικού δικτύου πατήσουν το «Start Privacy Checkup», θα οδηγηθούν στο ανανεωμένο εργαλείο Privacy Checkup για να καθορίσουν ποιος μπορεί να βλέπει τα δεδομένα τους αλλά και να ενισχύσουν την ασφάλεια του λογαριασμού τους.

fb.jpg.7f65860aeecfd18c30556b4ca1411a62.jpg

Πρόσφατα επίσης το Facebook διέθεσε ένα νέο εργαλείο σε παγκόσμια κλίμακα, το Off-Facebook Activity, που δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να έχουν μία εικόνα των δεδομένων που λαμβάνει το κοινωνικό δίκτυο από ιστοσελίδες και εφαρμογές εκτός του Facebook (που χρησιμοποιούνται για την προβολή στοχοθετημένων διαφημίσεων) αλλά και την δυνατότητα να αποσυνδέσουν τα δεδομένα από τον λογαριασμό τους. Για παράδειγμα, αν επισκεφτήκατε μία ιστοσελίδα για ένα ζευγάρι ποδοσφαιρικά παπούτσια, και στη συνέχεια δείτε μία διαφήμιση στο Facebook με ποδοσφαιρικά παπούτσια ή παρόμοια αθλητικά προϊόντα, είναι επειδή η ιστοσελίδα που επισκεφτήκατε διαμοιράστηκε δεδομένα με το Facebook. Το νέο χαρακτηριστικό θα το βρείτε στις ρυθμίσεις: Settings > Your Facebook Information > Off-Facebook Activity.

fb2.jpg.f81c6b6cfe178b3fd6616b51546423af.jpg

Τα παραπάνω εργαλεία είναι αναμφισβήτητα χρήσιμα για τους χρήστες, και αποτελούν μέρος της προσπάθειας του κοινωνικού δικτύου να βελτιώσει την εικόνα του, τουλάχιστον όσον αφορά την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια μετά από το σκάνδαλο με την Cambridge Analytica και τα λάθη με την διαχείριση των δεδομένων των χρηστών του ή τις παραβιάσεις δεδομένων.   

Engadget