Όπως είναι γνωστό, ο Mark Zuckerberg κατέθεσε ενώπιον του Κογκρέσου – στη Δικαστική Επιτροπή της Γερουσίας, στην Επιτροπή Εμπορίου, Επιστημών και Μεταφορών της Γερουσίας- απαντώντας στις ερωτήσεις 44 Γερουσιαστών σχετικά με τις πρακτικές διαχείρισης προσωπικών δεδομένων του Facebook, το σκάνδαλο με την Cambridge Analytica και τη χρήση της πλατφόρμας από ξένες ομάδες στη προσπάθεια τους να επηρεάσουν και να παρέμβουν στις Προεδρικές εκλογές των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Κατά τη διάρκεια της κατάθεσης του Mark Zuckerberg, ο Γερουσιαστής Orrin Hatch θύμισε στον CEO του Facebook ότι κατά την πρώτη επίσκεψη του στο Capitol Hill το 2010 είχε πει ότι το κοινωνικό δίκτυο θα είναι πάντα δωρεάν, αφήνοντας ανοιχτό ότι θα μπορούσε κάποτε η πλατφόρμα να γίνει συνδρομητική.

Τη περασμένη εβδομάδα, η επικεφαλής του Facebook, Sheryl Sandberg, είπε στο CNBC ότι ενώ η εταιρεία επιτρέπει στους χρήστες να αποκλείσουν, να εξαιρέσουν ή να επιλέξουν να μην συμμετέχουν σε ορισμένα χαρακτηριστικά ή λειτουργίες "δεν υπάρχει δυνατότητα εξαίρεσης στο υψηλότερο επίπεδο.

Ο Γερουσιαστής Orrin Hatch ρώτησε για αυτά τα σχόλια και ο Mark Zuckerberg επανέλαβε ότι οι διαφημίσεις αποτελούν σημαντικό μέρος του τρόπου με τον οποίο το Facebook διατηρεί και χρηματοδοτεί την επιχείρησή του. Αποκτάει ενδιαφέρον το ζήτημα όμως τώρα που ακούσαμε τον Mark Zuckerberg να λέει πως μια έκδοση του Facebook θα είναι πάντα δωρεάν.

Engadget