Γι’ αυτό τον λόγο διεξάγει μία έρευνα που χωρίζεται σε δύο φάσεις, όπου ρωτά εάν αναγνωρίζουν οι χρήστες μία λίστα website και σε ποιο βαθμό εμπιστεύονται καθένα – πλήρως, πολύ, σχετικά, λίγο ή καθόλου.
Η κίνηση επέσυρε κριτική και μομφές για κατάχρηση της ισχύος της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης. Παρ’ όλα αυτά, ο Mark Zuckerberg δήλωσε ότι το Facebook ξεκίνησε να χρησιμοποιεί αυτές τις έρευνες, για να κατατάσσει τους ειδησεογραφικούς οργανισμούς ως προς την αξιοπιστία, γεγονός που θα επηρεάσει την προβολή τους στο News Feed.
Τώρα, αναμένεται να δοκιμάσει την ίδια ιδέα στην Ευρώπη. Έτσι, σύμφωνα με το Reuters, το Facebook θα διεξαγάγει παρόμοιες έρευνες στη Βρετανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία.
Προς το παρόν, πάντως, τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων δεν θα επηρεάσουν την κατάταξη της παρουσίασης των ειδήσεων στο News Feed. Η εταιρεία δήλωσε στο Reuters ότι όταν αποφασίσει να ενσωματώσει τα ευρήματα των ερευνών στη λειτουργία των News Feed, θα προβεί σε σχετικές ανακοινώσεις.
ΣΧΟΛΙΑ (10)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση