Αυτές οι κινήσεις της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης εντάσσονται στην προετοιμασία της ενόψει της αυστηρότερης ευρωπαϊκής νομοθεσίας με αντικείμενο την προστασία των δεδομένων. Τα βίντεο θα δείχνουν στους χρήστες πώς να διαχειρίζονται τα δεδομένα που το Facebook χρησιμοποιεί για να «σερβίρει» διαφημιστικό περιεχόμενο και πώς να «κατεβάζουν» παλαιότερα post. Επίσης θα διαπιστώσουν τι θα συμβεί με τα δεδομένα τους, στην περίπτωση που καταργήσουν τον λογαριασμό τους.
Με 2 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, το Facebook δεν έχει δημοσιοποιήσει ποτέ στο παρελθόν τις αρχές προστασίας του ιδιωτικού απόρρητου που εφαρμόζει, βάσεων των οποίων διαχειρίζεται τις πληροφορίες των χρηστών.
Οι παραπάνω κινήσεις του κοινωνικού δικτύου αποτελούν ενδείξεις προσαρμογής του στις επιταγές του νέου αυστηρότερου ευρωπαϊκού πλαίσιου, που θα τεθεί σε ισχύ στις 25 Μαΐου με την Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR). Η πρωτοβουλία της Ε.Ε. αποτελεί το μεγαλύτερο σχετικό ρυθμιστικό εγχείρημα, από τη δημιουργία του διαδικτύου.
Βάσει του GDPR, οι εταιρείες θα υποχρεώνονται να ενημερώνουν για παραβιάσεις της προστασίας των δεδομένων σε διάστημα 72 ωρών καθώς και να επιτρέπουν στους χρήστες να εξαγάγουν δεδομένα και να τα διαγράφουν.
Επίσης προβλέπεται αύξηση των προστίμων, τα οποία θα μπορούν να φτάσουν στο 4% του παγκόσμιου τζίρου των επιχειρήσεων ή στα 20 εκατομμύρια ευρώ, ανάλογα με το ποιο από τα δύο ποσά είναι μεγαλύτερο για την εκάστοτε εταιρεία που θα τιμωρείται.
-
1
ΣΧΟΛΙΑ (11)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση