Το Facebook παρουσίασε τα έσοδά του για το τρίτο τρίμηνο του 2015, τα οποία ήταν ιδιαίτερα υψηλά. Μάλιστα, ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις που είχε πραγματοποιήσει η Wall Street.

Συγκεκριμένα, σημείωσε 57 cents κέρδος ανά μετοχή, σε συνολικά έσοδα τριμήνου ύψους $4,5 δισεκατομμυρίων, ποσοστά αυξημένα κατά 41% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Οι αναλυτές περίμεναν κέρδος 52 cents ανά μετοχή σε συνολικό κέρδος $4,37 δισεκατομμυρίων.

 

Το μεγαλύτερο ποσοστό των εσόδων ($3,4 δισεκατομμύρια) προέρχεται από διαφημίσεις σε mobile συσκευές και αποτελεί το 78% των συνολικών εσόδων από διαφημίσεις, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 66% σε σχέση με πέρυσι.

 

Ωστόσο, αυξημένος είναι και ο αριθμός των εξόδων της εταιρίας, συγκεκριμένα κατά 68% ($3 δισεκατομμύρια). Στην αύξηση αυτή ενδέχεται να έχει συμβάλλει η προετοιμασία κυκλοφορίας του Oculus το 2016. Άλλωστε ο CFO του Facebook, Dave Wehner, δήλωσε ότι η εταιρία επενδύει σε μακροπρόθεσμες πρωτοβουλίες όπως το Oculus και το Internet.org. Επίσης, συμπλήρωσε ότι μεγάλο μέρος των εξόδων προέρχεται από προσπάθειες βελτίωσης της υποδομής και τη δημιουργία νέων κέντρων δεδομένων.

 

Ακόμη, το Facebook ξεπέρασε τα 1,55 δισεκατομμύρια συνολικών χρηστών και, όσον αφορά την επισκεψιμότητα ανά ημέρα, ο μέσος όρος είναι 1,01 δισεκατομμύρια χρήστες.

 

Ορισμένοι αναλυτές πίστευαν ότι το Facebook θα παρουσίαζε και τα έσοδα του Instagram. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν συνέβη και μάλιστα, το Facebook δεν σχεδιάζει να το κάνει στο άμεσο μέλλον σύμφωνα με τον Wehner.

 

Link.png Site: Recode