Πριν από ένα χρόνο, το Facebook αποκάλυψε το επανασχεδιασμένο News Feed που ο ιδρυτής του Mark Zuckerberg, περιέγραψε ως μία «προσωποποιημένη εφημερίδα». Οι φωτογραφίες και τα video ήταν μεγαλύτερα σε μέγεθος, οι ιστορίες διακρίνονταν σε κάρτες και μία σκουρόχρωμη, λεπτότερη sidebar στα αριστερά επεκτεινόταν έως τα κάτω της σελίδας.12 μήνες μετά, μερικοί χρήστες του Facebook ακόμα περιμένουν να καταφτάσει αυτή η νέα σχεδίαση.
Τώρα, το Facebook χαρακτηρίζει την παραπάνω σχεδίαση «πείραμα» και εξηγεί ότι μετά από εκτεταμένες δοκιμές, ανακαλύφθηκαν μερικά προβλήματα. Με λίγα λόγια, η συγκεκριμένη προσέγγιση άρεσε στους χρήστες, αλλά δυσκόλευε την πλοήγηση στο site.
Αντί λοιπόν να συνεχίσει με το συγκεκριμένο σχέδιο, το οποίο όπως είπαμε είχε προβλήματα, το Facebook επέλεξε να βελτιώσει ορισμένα χαρακτηριστικά, και το τελικό σχέδιο είναι αυτό που βλέπετε στην δεύτερη εικόνα. Όπως μπορείτε να παρατηρήσετε οι φωτογραφίες επεκτείνονται από άκρη, σε άκρη στη κεντρική στήλη και αυτή είναι θα λέγαμε η σπουδαιότερη αλλαγή. Στις επόμενες εβδομάδες θα ξεκινήσει το "roll out" του νέου News Feed.
![gallery_286955_977_44902.png](https://cdn-bb-eu1.insomnia.gr/file/insomnia-s3/gallery/album_977/gallery_286955_977_44902.png)
![gallery_286955_977_22749.png](https://cdn-bb-eu1.insomnia.gr/file/insomnia-s3/gallery/album_977/gallery_286955_977_22749.png)
ΣΧΟΛΙΑ (16)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση