Σύμφωνα με την πηγή όμως, οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να στείλουν μήνυμα μόνο σε πελάτες που έχουν ήδη ξεκινήσει μια συνομιλία με τη συγκεκριμένη επιχείρηση. Η κίνηση αυτή έρχεται σε συμφωνία με την επιθυμία του Facebook να κάνει το Messenger τον βασικό τρόπο επικοινωνίας ανάμεσα σε πελάτες και επιχειρήσεις, παραδείγματος χάρη για αγορά προϊόντων ή παροχή υποστήριξης πελατών.
Το Facebook δεν πραγματοποίησε κάποιο σχόλιο σχετικά με το θέμα, δήλωσε όμως στο TechCrunch ότι βασικός στόχος του με το Messenger είναι να παρέχει μια εμπειρία υψηλής ποιότητας για τα 800 εκατομμύρια χρηστών που διαθέτει παγκοσμίως. Για τον λόγο αυτό, θα φροντίσει να μην λαμβάνουν οι χρήστες οποιουδήποτε είδους ανεπιθύμητα μηνύματα.
Επιπλέον, το Facebook θα δώσει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να διαθέτουν ένα σύντομο URL, το οποίο θα κλικάρει ο πελάτης και θα ξεκινάει αμέσως συνομιλία με την επιχείρηση.
Προς το παρόν, δεν είναι ξεκάθαρη η μορφή που θα έχουν οι διαφημίσεις στο Messenger. Το TechCrunch υποθέτει ότι οι επιχειρήσεις θα αξιοποιήσουν τις διαφημίσεις για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, να παρουσιάσουν νέα προϊόντα και να έρθουν σε επαφή με πελάτες που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την αγορά ενός προϊόντος, αλλά δεν την πραγματοποίησαν τελικά.
Το Facebook αναμένεται να αναφερθεί αναλυτικά στις διαφημίσεις του Messenger στο F8 developer conference τον Απρίλιο.
Site: TheVerge
ΣΧΟΛΙΑ (33)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση