Η ανακοίνωση έγινε μέσω του blog του Facebook, και αποτελεί τη νέα διαμάχη μεταξύ της εταιρείας και των ιστότοπων που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τον αλγόριθμο του Facebook προς όφελός τους.
Σύμφωνα με τον ερευνητή του Facebook Khalid El-Arini, oi επικεφαλίδες τύπου "Click Bait" ήταν οι αγαπημένες του αλγορίθμου, κυρίως γιατί, όπως αναφέρει η Joyce Tang, οι χρήστες τείνουν να κάνουν κλικ σε αυτούς τους συνδέσμους. Σε έρευνα του Facebook, αποδείχθηκε πως το 80% των χρηστών προτιμούν επικεφαλίδες που τους βοηθούν να αποφασίσουν αν θέλουν να διαβάσουν όλο το άρθρο πριν κάνουν κλικ προς αυτό.
Η εταιρεία αναφέρει πως πλέον ο αλγόριθμος της θα λάβει υπόψιν πόση ώρα ξοδεύουν οι χρήστες στο διάβασμα ενός άρθρου ως κριτήριο για την σημαντικότητα αυτού, όπως επίσης και το πόσοι χρήστες μοιράζονται ή συζητούν γι' αυτό.
Οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες του Facebook έχουν φτάσει τα 829 εκατομμύρια παγκοσμίως, συνεπώς η δύναμη της εταιρείας είναι τόσο μεγάλη που θα μπορούσε να «καταστρέψει» αρκετές ιστοσελίδες με αυτές τις μικρές αλλαγές.
Η προηγούμενη ανάλογη απόφαση του Facebook είχε να κάνει με τα λεγόμενα viral sites, που ειδικεύονται σε λίστες και online memes, και είχε σαν αποτέλεσμα η κίνηση προς ανάλογα sites να περιοριστεί αρκετά.
Site: The New York Times
ΣΧΟΛΙΑ (21)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση