Αφορμή ήταν ανάρτηση στο Twitter του PJ Vogt, παραγωγού του podcast Reply All. Η απάντηση ήρθε από τον Rob Goldman, αντιπρόεδρο του διαφημιστικού τμήματος του Facebook, ο οποίος αρνήθηκε τους ισχυρισμούς. “Δεν χρησιμοποιούμε, και δεν έχουμε ποτέ χρησιμοποιήσει, το μικρόφωνο για διαφημίσεις. Απλώς δεν είναι αλήθεια”, ανέφερε στο μήνυμά του.
Πίσω από το σενάριο “κατασκοπίας” μέσω του μικροφώνου, βρίσκεται η αίσθηση που έχουν ορισμένοι χρήστες πως το Facebook τούς “σερβίρει” διαφημίσεις για κατηγορίες προϊόντων για τις οποίες δεν έχουν ποτέ κάνει online αναζητήσεις ή δεν έχουν με οποιονδήποτε άλλο τρόπο πληκτρολογήσει στο κινητό τους.
Έτσι, υποτίθεται πως η χρήση του μικροφώνου ως “κοριού” είναι ο μόνος τρόπος που θα μπορούσε να γνωρίζει το κοινωνικό δίκτυο πως πρόκειται για καταναλωτικά είδη που εντάσσονται στα ενδιαφέροντά τους.
Site: Τhenextweb
ΣΧΟΛΙΑ (73)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση