Η δικαστική διαμάχη ξεκίνησε τον περασμένο Νοέμβριο, με την κατάληξη της συγκεκριμένης υπόθεσης να θυμίζει αντίστοιχες υποθέσεις της FTC με τις εταιρίες Yahoo και MySpace. Κατά τη διάρκεια της υπόθεσης το Facebook δεν παραδέχθηκε κάποιο λάθος στις πρακτικές απορρήτου του, αν και τον περασμένο Νόεμβριο ο Διευθύνων Σύμβουλός του παραδέχθηκε ορισμένα λάθη στις ρυθμίσεις ιδιωτικότητας στο κοινωνικό δίκτυο. Τόσο το Facebook όσο και η Google διαθέτουν μεγάλες ποσότητες πληροφοριών για τους χρήστες τους, οι οποίες έχουν ιδιαίτερα μεγάλη αξία στις στοχευμένες διαφημίσεις.
Κατα καιρούς το Facebook έδινε τη δυνατότητα στους χρήστες του να δημοσιεύουν ολοένα και περισσότερες προσωπικές πληροφορίες, περνώντας περισσότερο χρόνο στην ιστοσελίδα με αποτέλεσμα να δέχονται μεγαλύτερο αριθμό διαφημίσεων. Αν και το δημοφιλές κοινωνικο δίκτυο δίνει αρκετές επιλογές και ρυθμίσεις σχετικά με το πως διαμοιράζεται το περιεχόμενο από τους χρήστες, αυτές τροποποιούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Οι περισσότερες κατηγορίες εναντίον του εστιάζονταν σε μια σειρά τροποποιήσεων που εισήγαγε το 2009, που περιλάμβαναν τον αυτόματο διαμοιρασμό φωτογραφιών ακόμη και αν προστατεύονταν από τις τότε ρυθμίσεις απορρήτου. Το Facebook κατηγορούνταν επίσης ότι μοιραζόταν τις προσωπικές πληροφορίες των χρηστών με διαφημιστικές εταιρείες μεταξύ του διαστήματος του Σεπτεμβρίου του 2008 και του Μαΐου 2010, παρά τις διαβεβαιώσεις της εταιρείας ότι δεν τα προωθούσε για λόγους μάρκετινγκ. Από εδώ και στο εξής, οποιαδήποτε παραβίαση στις πολιτικές απορρήτου από το Facebook θα τιμωρείται με πρόστιμο $16.000 δολάρια την ημέρα.
Site: Chron.com
ΣΧΟΛΙΑ (8)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση