Το Facebook συνεχίζει πάντως να είναι το κοινωνικό δίκτυο που προτιμούν πολλά εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη. Πράγματι, στην πρώτη τριμηνιαία έκθεση για τα οικονομικά του αποτελέσματα το έτος 2017, το κοινωνικό δίκτυο ανάφερε ότι έχει 1,94 δισεκατομμύρια χρήστες σε μηνιαία βάση από τις 31 Μαρτίου και πως σε σύγκριση με πέρυσι την ίδια περίοδο, οι χρήστες του έχουν αυξηθεί κατά 300 εκατομμύρια.
Επιπλέον, έκανε γνωστό πως κατά μέσο όρο, 1,28 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν προϊόντα και υπηρεσίες του Facebook σε καθημερινή βάση. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, το Facebook κέρδισε πολλά χρήματα. Μόλις μέσα στους πρώτους μήνες του 2017, η εταιρεία είχε έσοδα $8 δισεκατομμυρίων, αύξηση που ισοδυναμεί με ποσοστό 49% σε σχέση με πέρυσι. Αν προσέξετε τα καθαρά κέρδη ειδικά, έχουμε ένα άλμα υψηλότερο των $3 δισεκατομμυρίων, κάτι που μεταφράζεται σε ανάπτυξη 76%, που είναι εντυπωσιακή.
Μεγάλο μέρος των χρημάτων προέρχεται από την διαφήμιση σε φορητές συσκευές (mobile advertising), το οποίο και αποτελεί σχεδόν το 85% των εσόδων του Facebook από διαφημίσεις. Ακριβώς για αυτό το λόγο το Facebook σταμάτησε να παρέχει αριθμούς για τους mobile users του – αφού στην ουσία, σχεδόν όλοι στο Facebook είναι χρήστες φορητών συσκευών. Επιπλέον, από ότι φαίνεται η τακτική του Facebook να αντιγράψει το Stories του Snapchat στην προϊοντική του σειρά απέδωσε καρπούς. Μόλις πριν από λίγες εβδομάδες, το Instagram ανακοίνωσε ότι το χαρακτηριστικό Stories στην πλατφόρμα του χρησιμοποιούν 200 εκατομμύρια χρήστες ενώ το WhatsApp Status, που είναι το αντίστοιχο Stories του WhatsApp, χρησιμοποιείται από 175 εκατομμύρια χρήστες. Το Snapchat από την άλλη έχει από τον Φεβρουάριο περίπου 161 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες.
Το οπλοστάσιο του Facebook ωστόσο ενάντια στο Snapchat φαίνεται πως είναι… ατελείωτο, και στην μεταξύ τους μάχη αναμένεται να επιστρατευτούν και χαρακτηριστικά επαυξημένης πραγματικότητας, τα οποία το Facebook αναμένεται να “ανοίξει” για τρίτους developers. To Facebook επίσης θα συνεχίσει να επενδύει στο video, αφού οι άνθρωποι που παρακολουθούν βίντεο στην πλατφόρμα του είναι περισσότεροι από ποτέ άλλοτε. Ο CEO της εταιρείας Mark Zuckerberg αναφέρθηκε στην άνοδο του βίντεο 360-μοιρών στο News Feed καθώς και στην επένδυση που γίνεται στο live streaming (το Facebook φαίνεται πως εξετάσει να αδειοδοτήσει άλλες εταιρείες ή κανάλια για να χρησιμοποιούν περιεχόμενο βίντεο από την πλατφόρμα του επίσης ενώ φαίνεται να αναζητάει συμφωνίες σαν αυτή του Twitter με την NFL).
Site: Engadget
ΣΧΟΛΙΑ (24)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση