Εξαιρετικές οικονομικές επιδόσεις κατέγραψε το Facebook στο δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς, καθώς συνέχισαν να συρρέουν έσοδα από διαφημίσεις, αλλά και να αυξάνονται οι χρήστες του.

Έτσι, περισσότεροι από δύο δισ. άνθρωποι (το 1/4 και πλέον του πληθυσμού του πλανήτη) χρησιμοποίησαν το κοινωνικό δίκτυο σε μηνιαία βάση. Μία δεξαμενή καταναλωτών, που όπως είναι φυσικό, δεν αφήνει ασυγκίνητους τους διαφημιστές.

 

Τα έσοδα της εταιρείας άγγιξαν τα 9,3 δισ. δολάρια στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 45% σε ετήσια βάση. Τα κέρδη εκτινάχθηκαν κατά 71%, στα 3,9 δισ. δολάρια.

 

Το Facebook αναζητά παράλληλα τρόπους για να προσπορισθεί επιπλέον έσοδα από τις υπόλοιπες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτει, το Instagram και WhatsApp. Όπως σημειώνει η εταιρεία, αυξάνεται ολοένα περισσότερο η συμβολή στην ανάπτυξή της από το Instagram.

 

Οι μετοχές της αυξάνονται σταθερά μέσα στο 2017, ενώ γνώρισαν άνοδο 3,6% μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι διαφημίσεις βίντεο για φορητές συσκευές αποτελούν το 87% των διαφημιστικών της εσόδων, ένα ποσοστό αυξημένο από το 84% πριν από έναν χρόνο.

 

Link.png Site: BBC