Η άποψη αυτή φαίνεται να υποστηρίζεται από το The Information, σύμφωνα με το οποίο, από τα μέσα του 2014 μέχρι τα μέσα του 2015, ο συνολικός αριθμός των δημοσιεύσεων έχει μειωθεί κατά 5,5%, ενώ το ποσοστό των προσωπικών δημοσιεύσεων έχει μειωθεί κατά 21%. Από τα μέσα του 2015 μέχρι τώρα, το ποσοστό μείωσης των προσωπικών δημοσιεύσεων ανέρχεται στο 15%.
Αρκετοί λοιπόν πιστεύουν ότι το Facebook κάνει προσπάθειες για να ανατρέψει τη συγκεκριμένη κατάσταση, μία εκ των οποίων θεωρούνται τα νέα reactions, που παρουσιάστηκαν πριν από λίγο καιρό. Επιπλέον προσπάθεια, θεωρούνται οι προτάσεις του Facebook προς τον χρήστη να δημοσιεύσει κάποια από τις πρόσφατες φωτογραφίες, που υπάρχουν στη gallery του κινητού του.
Μια άλλη άποψη είναι ότι η συγκεκριμένη τάση παρατηρείται, διότι οι χρήστες επιλέγουν άλλες εφαρμογές για να κοινοποιήσουν πιο προσωπικά δεδομένα, όπως το Snapchat, το Instagram και το Twitter.
Site: GSMArena
ΣΧΟΛΙΑ (28)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση