Φαίνεται πως το Facebook θέλει οι χρήστες του να κάνουν τα πάντα μέσα από τη δική του πλατφόρμα συμπεριλαμβανομένου και των αγορών τους.

Η διαδικτυακή πλατφόρμα αγορών Shopify ανακοίνωσε την συνεργασία της με το Facebook, για τη δημιουργία ενός νέου πλήκτρου άμεσης αγοράς μέσα σε συγκεκριμένες αναρτήσεις.

 

Η παρουσία μιας τέτοιας επιλογής, είναι μια πολύ καλή κίνηση για τους εμπόρους αφού μειώνονται δραστικά τα βήματα που μεσολαβούν από τη διαφήμιση ενός προϊόντος, μέχρι την τελική αγορά του ενώ και οι χρήστες δε χρειάζεται να φύγουν εκτός newsfeed προκειμένου να ολοκληρώσουν την αγορά τους.

 

Σύμφωνα με το Shopify, μια ομάδα εμπόρων ήδη έχει αναρτήσει στο Facebook προϊόντα με το ειδικό κουμπί "Buy" το οποίο από σήμερα θα είναι διαθέσιμο σε beta μορφή μόνο σε επιλεγμένες επιχειρήσεις που ανήκουν στην πλατφόρμα του Shopify.

Όπως και οι αγορές εντός των παιχνιδιών, έτσι και οι εν λόγω αγορές θα πραγματοποιούνται με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, τα στοιχεία της οποίας θα μπορούν προαιρετικά να διατηρούνται ασφαλή από το ίδιο το Facebook σε περίπτωση που ο χρήστης επιλέξει κάτι τέτοιο για ποιο γρήγορες μελλοντικές συναλλαγές.

 

Τέλος, η χρήση του όρου "Buy" πλήκτρου γίνεται για σκοπούς ευκολίας ενώ παραμένει άγνωστο το αν το Shopify ή το Facebook θα χρεώσουν στο μέλλον αυτή τη δυνατότητα άμεσης αγοράς. Όσο θα ακολουθείται η τακτική αυτή από το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, εκτός από το χαρακτήρα της κοινωνικοποίησης που έχει, τόσο περισσότερη δύναμη θα αποκτά στη διαμόρφωση των τιμών διαφήμισης.

 

Link.png Site: Slashgear