Το νέο χαρακτηριστικό εντοπίσθηκε από το σάιτ Gizmodo, διαπιστώνοντας πως σε ορισμένες ψευδείς ειδήσεις υπήρχε η ετικέτα «Υπό αμφισβήτηση» («disputed»).
Όπως αναφέρει στο Κέντρο Βοήθειας το κοινωνικό δίκτυο, οι ειδήσεις που επισημαίνονται από τους χρήστες ως ψευδείς ελέγχονται από οργανισμούς όπως οι Politifact και Snopes.com. Αν αυτοί βρουν πως οι αναρτήσεις είναι όντως αβάσιμες, τότε προσθέτουν την ετικέτα.
Οι οργανισμοί αυτοί έχουν υπογράψει τον κώδικα δεοντολογίας του Poynter Institute, μίας μη κερδοσκοπικής σχολής δημοσιογραφίας. Μεταξύ άλλων, ο κώδικας θα διασφαλίζει καθεστώς διαφάνειας στη χρηματοδότησή τους.
Δεν υπάρχει καμία ένδειξη κατά πόσο η προσθήκη της ετικέτας σε μία ανάρτηση θα επηρεάζει την αξιολόγησή της από τους αλγόριθμους του κοινωνικού δικτύου και επομένως τη συχνότητα προβολής της. Τουλάχιστον θεωρητικά, πάντως, είναι λιγότερο πιθανό κάποιος χρήστης να κοινοποιήσει μία είδηση που είναι διαπιστωμένα ψευδής.
Site: Fortune
ΣΧΟΛΙΑ (15)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση