Έτσι, μεταξύ άλλων, απενεργοποίησε “δεκάδες χιλιάδες” πλαστούς λογαριασμούς, ενώ ξεκίνησε μία ενημερωτική διαφημιστική εκστρατεία που “τρέχει” τόσο στην πλατφόρμα όσο στον βρετανικό Τύπο.
Όπως αναφέρει ο Simon Milner, υπεύθυνος πολιτικής του Facebook στη Βρετανία, κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου το κοινωνικό δίκτυο θα συνεργαστεί με ανεξάρτητες οργανώσεις, οι οποίες θα αναλάβουν τη διασταύρωση ειδήσεων και φημών που κυκλοφορούν στο κοινωνικό δίκτυο.
Τέτοιες οργανώσεις είναι οι Full Fact και First Draft, ενώ στο πλαίσιο της ίδιας πρωτοβουλίας, το κοινωνικό δίκτυο θα συνεργασθεί με δημοσιογράφους για να περιορίσει τις ψευδείς πληροφορίες που διαδίδονται online. Περισσότερες λεπτομέρειες για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, στην οποία συμμετέχει και η Google, θα ανακοινωθούν “εν ευθέτω χρόνω”.
Παράλληλα, πέρα από τις καταχωρίσεις που έκαναν την εμφάνισή τους την Κυριακή σε εφημερίδες όπως οι Times του Λονδίνου, ο Guardian και η Daily Telegraph, με 10 συμβουλές για να μπορεί κανείς να ελέγξει την αυθεντικότητα μίας ανάρτησης, ο ίδιος δεκάλογος θα αρχίσει να εμφανίζεται από σήμερα στο χρονολόγιο των Βρετανών χρηστών.
Site: Wired
ΣΧΟΛΙΑ (11)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση