Η εταιρεία θέλει ένα κομμάτι της πίτας που ονομάζεται NFT, επενδύοντας σε ένα cloud προϊόν.

Τα Non-Fungible Tokens ή αλλιώς NFTs θα μπορούσαν να γίνουν μία ακόμα μεγαλύτερη αγορά μετά από τις αναφορές που θέλουν τον γίγαντα των SaaS υπηρεσιών Salesforce να σχεδιάζει να λανσάρει ένα απροσδιόριστο για την ώρα cloud προϊόν.

Οι ακριβείς λεπτομέρειες σχετικά με το νέο NFT Cloud προϊόν εξακολουθούν να είναι λίγες, αλλά φαίνεται ότι η Salesforce στοχεύει κάτι παρόμοιο με την πλατφόρμα της OpenSea μέσα από την οποία γίνονται συναλλαγές NFT, η οποία φυσικά δεν είναι και πολύ αποκεντρωμένη.

Το άγνωστο για την ώρα NFT Cloud προϊόν θα μπορούσε να βοηθήσει τους καλλιτέχνες να φιλοξενήσουν και να πουλήσουν NFT και θα μπορούσε ενδεχομένως να ενσωματωθεί και στα άλλα προϊόντα της Salesforce, τα οποία χρησιμοποιούνται από πολλές επιχειρήσεις παγκοσμίως, ειδικά όσες έχουν ανάγκη από CRM (Customer Relationship Management) εργαλεία.

Η απήχηση των NFTs στη Salesforce φαίνεται αρκετά ξεκάθαρη, καθώς η OpenSea συγκέντρωσε πρόσφατα $300 εκατομμύρια επενδύσεων με τη συνολική αποτίμηση να φτάνει τα $13,3 δισεκατομμύρια. Μάλιστα, τα πιο πρόσφατα $100 εκατομμύρια ήρθαν τον περασμένο Ιούλιο του 2021 κατά τον δεύτερο κύκλο επενδύσεων.

Ένα από τα λάθη των NFTs και γενικότερα του κατανεμημένου blockchain, είναι ότι συχνά χρειάζεται μια κεντρική οντότητα, που σχεδόν πάντα είναι μια συγκεκριμένη εταιρεία, ούτως ώστε να επικυρώσει κάποια πράγματα. Κάτι που διαπίστωσε και ο ιδρυτής του Signal, Moxie Marlinspike, ο οποίος αναφέρει ότι πολλές υπηρεσίες Web3 βασίζονται σε API από ιδιωτικές εταιρείες.

Εάν αυτές οι εταιρείες, μέσα στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η OpenSea, πέφτουν για οποιονδήποτε λόγο, πολλές από τις υποτιθέμενες αποκεντρωμένες υπηρεσίες παύουν να λειτουργούν.

Ο Moxie τονίζει επίσης ένα απλό γεγονός. Το Web3 είναι στην αρχή του αυτή τη στιγμή και οποιοσδήποτε θέλει ένα κομμάτι, όπως φαίνεται να κάνει η Salesforce, θα μπορούσε να καταλήξει τελικά με ένα μεγαλύτερο κομμάτι από ότι υπολόγιζε ή φαίνονταν στην αρχή.