Με το συγκεκριμένο νούμερο, ο τζίρος κυμάνθηκε κοντά στα $4,5 δισεκατομμύρια. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Κινέζικη εταιρεία, τα 2/3 του τζίρου προήλθαν από τις πωλήσεις smartphones ενώ το υπόλοιπο από τις πωλήσεις των smart TVs και fitness bands αλλά και άλλων έξυπνων οικιακών συσκευών.
Όπως αναφέραμε, τα καθαρά κέρδη για το 2ο τρίμηνο της χρονιάς ήταν ¥14,6 δισεκατομμύρια (CNY), που ισοδυναμεί με $2,1 δισεκατομμύρια. Η εταιρεία ωστόσο ανακοίνωσε λειτουργικές απώλειες περίπου ¥7,6 δισεκατομμυρίων λόγω διοικητικών δαπανών που σχετίζονται με την αρχική δημόσια προσφορά της εταιρείας (Initial Public Offering, IPO). Να αναφέρουμε ότι η εταιρεία έτυχε… ψυχρής υποδοχής την πρώτη μέρα της διαπραγμάτευσης στο χρηματιστήριο του Hong Kong, με την αξία της μετοχής της να υποχωρεί αρχικά έως και κατά 6% και τελικά να κλείνει με υποχώρηση 2% περίπου.
Παρόλα αυτά, αξίζει να αναφερθεί ότι η Xiaomi έχει πραγματικά καταφέρει πολύ σημαντικά πράγματα στην αγορά των smartphones κυρίως, με το 36% των εσόδων της να προέρχεται από αγορές εκτός της Κινέζικης. Η ανάπτυξη της σε παγκόσμιο επίπεδο σε ετήσια βάση είναι 151% και προέρχεται κυρίως από την Ινδία, αλλά και από την Ινδονησία και τις Ευρωπαϊκές χώρες. Λογικά περιμένουμε τα παραπάνω νούμερα να παρουσιάσουν αύξηση μετά και το λανσάρισμα του Pocophone F1, της οικονομικότερης συσκευής με Qualcomm Snapdragon 845 SoC στην αγορά.
ΣΧΟΛΙΑ (52)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση