Σύμφωνα με ανακοίνωση εκπροσώπου της Xiaomi, κινεζικής κατασκευάστριας smartphones και δεύτερης μεγαλύτερης - σε εμπορικής αξίας αξιολόγηση - startup στον πλανήτη (45 δισ. δολάρια), οι οικονομικοί στόχοι του 2015 δεν επιτεύχθηκαν.

Ο τζίρος της εταιρείας για το οικονομικό έτος 2015 άγγιξε τα 78 δισ. yuan (12.5 δισ. δολάρια), αυξημένος κατά 5% σε σχέση με το 2014 αλλά μακριά από το στόχο των 100 εκατομμυρίων που είχε προβλέψει τον περασμένο Μάρτιο - διοχετεύοντας μάλιστα στην αρκετά "μουδιασμένη" αγορά περισσότερες από 70 εκατομμύρια συσκευές.

 

Η Xiaοmi, η οποία εξήλθε από μία εξαιρετικά επτυχημένη πορεία το 2014, βλέποντας στις πωλήσεις τη μία αύξηση της τάξεως του 135% και διαλαλώντας ότι οι συσκευές της είναι καλύτερες και από εκείνες της Apple, φαίνεται πως έχασε το "momentum" της και επηρεάστηκε αρνητικά από τις πτωτικές τάσεις της κινεζικής αγοράς. Σύμφωνα με στοιχεία της IDC, ο "πήχης" των πωλήσεων για το 2015 είχε τοποθετηθεί αρχικά στις 100 εκατομμύρια μονάδες, στη συνέχεια έπεσε στις 80 εκατομμύρια μονάδες και κατέληξε, μακριά από την αρχική εκτίμηση, στις 71 εκατομμύρια μονάδες.

 

Το ποσοστό της Xiaomi για το πρώτο τρίμηνο του 2016 μειώθηκε κατά 5%, υποβιβάζοντας την στην 5η θέση των κατασκευαστών smartphones (σε παγκόσμια κλίμακα), καθώς η παρουσίαση της νέας της ναυαρχίδας, στα πλαίσια του MWC 2016, απέτυχε να προσφέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

 

Πτωτικές δεν ήταν μόνο οι πωλήσεις συσκευών της κινεζικής εταιρείας, καθώς και οι διαδικτυακές υπηρεσίες της (εφαρμογές, πλατφόρμες πολυμέσων κλπ) δεν επέφεραν τα προβλεπόμενα κέρδη, αγγίζοντας τα 560 εκατομμύρια δολάρια αντί του 1 δισεκατομμυρίου - που ήταν και αντίστοιχος οικονομικός στόχος για το 2015.

 

Link.png Site: Fortune