Η Xiaomi, γνωστή κυρίως για τα smartphones της, έχει πρόσφατα εισέλθει στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων με το μοντέλο SU7 το οποίο κυκλοφορεί αρχικά στην Κίνα.

Τώρα, η εταιρεία παρουσιάζει μια νέα έκδοση, το SU7 Ultra σε πρωτότυπη μορφή, με στόχο να γίνει το ταχύτερο τετράθυρο αυτοκίνητο στον κόσμο, με τη Xiaomi να μπαίνει και στην κατηγορία των supercars.

Το αρχικό SU7 έχει ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού στην Κίνα αλλά και σε ευρωπαϊκό έδαφος, με τιμή εκκίνησης περίπου 30.000 δολάρια για το βασικό μοντέλο 299 ίππων. Η έκδοση "Max" προσφέρει αυξημένη ισχύ 673 ίππων σε υψηλότερη αναμενόμενα τιμή. Η ζήτηση για το αυτοκίνητο ήταν τόσο μεγάλη που δημιουργήθηκε λίστα αναμονής επτά μηνών.

Το εντυπωσιακό SU7 Ultra αποτελεί ένα πρωτότυπο με σημαντικά βελτιωμένες επιδόσεις. Διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνολικά 1548 ίππους, υπερδιπλάσια ισχύ σε σχέση με την έκδοση Max. Η αυξημένη αυτή ισχύς επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 1,97 δευτερόλεπτα και να φτάνει τελική ταχύτητα 350 χλμ/ώρα.

image.png.e4bfd158550ce338044325c8a040eeba.png image.png.54ea826b58d20622c1bc0cd72fdc5b70.png

Παρά το βάρος των 1900 κιλών, το SU7 Ultra παραμένει σχετικά ελαφρύ για την κατηγορία του. Όλα τα εξωτερικά πάνελ είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα για μείωση βάρους. Το αυτοκίνητο διαθέτει τροποποιημένα αεροδυναμικά στοιχεία και μια μεγάλη πίσω αεροτομή που παράγει σύμφωνα με την εταιρεία σημαντική κάθετη δύναμη.

Η μπαταρία του αυτοκινήτου χρησιμοποιεί την τεχνολογία CATL Qilin II, η οποία υποστηρίζεται ότι μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε μόλις 12 λεπτά, εφόσον συνδεθεί σε κατάλληλο φορτιστή υψηλής ισχύος. Η Xiaomi υποστηρίζει ότι η μπαταρία μπορεί να αποδώσει πάνω από 1072 ίππους ακόμα και όταν είναι φορτισμένη στο 20%, γεγονός που θα μπορούσε να επιτρέψει παρατεταμένη χρήση σε πίστα.

Η Xiaomi σχεδιάζει να δοκιμάσει το SU7 Ultra στην πίστα του Nürburgring τον Οκτώβριο, με στόχο να καταρρίψει το ρεκόρ για τετράθυρα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το τρέχον ρεκόρ κατέχει η Porsche Taycan με χρόνο 7 λεπτών και 7 δευτερολέπτων. Η προσπάθεια αυτή αποτελεί πρόκληση για τη Xiaomi, καθώς η Porsche έχει εκτεταμένη εμπειρία στη συγκεκριμένη πίστα.

image.png.db3b47ae2be9340d73fce0ab8a4237e4.png

Η επιτυχία του SU7 Ultra θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητα της Xiaomi να διαχειριστεί αποτελεσματικά τις θερμοκρασίες του οχήματος κατά τη διάρκεια της οδήγησης σε πίστα, ένα ζήτημα που συχνά αποτελεί πρόκληση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.

Προς το παρόν, η Xiaomi δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες σχετικά με τη διαθεσιμότητα ή την τιμολόγηση του SU7 Ultra. Παραμένει αβέβαιο αν το μοντέλο θα διατεθεί στην αγορά και αν θα είναι διαθέσιμο εκτός Κίνας. Η μεγάλη απήχηση του αρχικού SU7 υποδηλώνει ότι θα μπορούσε να υπάρξει σημαντικό ενδιαφέρον για αυτή την έκδοση υψηλών επιδόσεων, εφόσον η εταιρεία αποφασίσει να την προωθήσει στην παραγωγή.

  • Like 10
  • Haha 2