Για να τονίσει μάλιστα την περίοδο μεγάλης ανάπτυξης που διανύει η Κινέζικη εταιρεία, επικαλέστηκε στοιχεία της IDC και έκανε λόγο για αύξηση 102.6% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2016.
Το ποσοστό της μάλιστα στην αγορά διπλασιάστηκε από το 3,7% στο 7,4%, εκτοπίζοντας τη Vivo που βρέθηκε εκτός πεντάδας.
Για να δείξει μάλιστα την επιτυχία που γνωρίζει σε διεθνές επίπεδο, η εταιρεία έκανε γνωστό πως τουλάχιστον σε δεκατέσσερις αγορές βρίσκεται στις πέντε κορυφαίες εταιρείες σε πωλήσεις.

Για παράδειγμα στην Ινδία, που είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως, μοιράζεται τη πρώτη θέση με τη Samsung.
Η Κινέζικη κατασκευάστρια βρίσκεται στις ανάμεσα στις πέντε πρώτες θέσεις στις αγορές της Ινδονησίας, της Μαλαισίας, της Ρωσίας, της Αιγύπτου αλλά και στην Ελλάδα.

Site: GSMArena
ΣΧΟΛΙΑ (20)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση