Την ίδια εποχή πέρυσι, ήταν η εταιρεία Fitbit που βρισκόταν στη πρώτη θέση της κατάταξης με μερίδιο 29% στην αγορά των wearables σε παγκόσμιο επίπεδο. Όμως μέσα σε διάστημα ενός χρόνου, το μερίδιο της Fitbit έπεσε στο 16% με τη Xiaomi σήμερα να κατέχει το 17% της αγοράς.
Η Fitbit, πέρα από το παραπάνω, έχει να ανησυχεί και για διάφορες μηνύσεις ενώ στις αρχές της χρονιάς αναγκάστηκε να προχωρήσει σε απολύσεις –περίπου 110 άτομα έχασαν τις θέσεις εργασίας τους- σε μία προσπάθεια να μειώσει τα έξοδα/ κόστη λειτουργίας.
Σε αντίθεση με τη Fitbit, η Xiaomi έχει αρχίσει να ανεβαίνει γρήγορα στην αγορά κατά πρώτο λόγο εξαιτίας των ιδιαίτερα ανταγωνιστικών τιμών των προϊόντων της.
Η Apple έχει ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο, με τη παραγωγή μίας βασικής φορετής συσκευής με περισσότερα χαρακτηριστικά και δυνατότητες, και η οποία τα πήγε εξαιρετικά από άποψη πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς ξεπερνώντας τόσο τη Fitbit όσο και τη Xiaomi. Ενδεχομένως, λίγο καιρό αφότου λανσαριστεί η νέα σειρά smartwatch της Αμερικάνικης εταιρείας, Apple Watch Series 3, να την ξαναδούμε να βρίσκεται στην πρώτη θέση.
Site: Engadget
ΣΧΟΛΙΑ (42)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση