Πως όμως η εταιρεία καταφέρνει να πουλάει φθηνά τις συσκευές της; Στο συγκεκριμένο ερώτημα αλλά και σε άλλα απάντησε ο Senior Vice President of Global Operations της εταιρείας, Hugo Barra.
Ο Barra είπε ότι η εταιρεία του δεν ξοδεύει τεράστια ποσά στην προώθηση των προϊόντων της εταιρείας, αφού ουσιαστικά προωθεί τα προϊόντα της από στόμα σε στόμα (word of mouth) και χρησιμοποιώντας ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσει "hype" γύρω από τα προϊόντα της.
Επίσης είπε ότι η εταιρεία του δεν έχει φυσικά καταστήματα, και έτσι εξοικονομούνται σημαντικοί πόροι (χώροι, προσωπικό κ.ά) αφού τα προϊόντα της πωλούνται κυρίως online και απευθείας χωρίς να μεσολαβούν διανομείς, λιανοπωλητές ή άλλοι μεσάζοντες (που φουσκώνουν τις τιμές).
Ένας ακόμη σημαντικός λόγος, είναι ότι κατά την διάρκεια του κύκλου ζωής ενός smartphone ή κάποιου άλλου προϊόντος της Xiaomi, που μπορεί να είναι για παράδειγμα δεκαοκτώ ή και εικοσιτέσσερις μήνες, η τιμή του θα πέσει τρεις ή και τέσσερις φορές στο μεσοδιάστημα, αφού όσο περνάει ο καιρός πέφτει (σχεδόν στο μισό ένα χρόνο μετά) το κόστος του υλικού (του hardware) που απαιτείται για την κατασκευή του, κάτι που οφείλεται στην ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας (η μείωση της τιμής στο υλικό, επιτρέπει στην Xiaomi να εξοικονομεί χρήματα, που τις επιτρέπουν μετέπειτα να προχωρήσει σε μειώσεις τιμών).
Σημαντικό είναι επίσης ότι η εταιρεία διαθέτει το δικό της app store, το οποίο περιέχει πολλές χιλιάδες εφαρμογές και premium περιεχόμενο, το οποίο φέρνει σημαντικά έσοδα στην εταιρεία.
Site: PhoneArena
ΣΧΟΛΙΑ (66)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση