Το δεύτερο τρίμηνο, οι αποστολές smartphones της Xiaomi έφτασαν περίπου τις 10,5 εκατομμύρια μονάδες, σημαντικά μειωμένες σε σχέση με τις 17,1 εκατομμύρια αποστολές πέρυσι την ίδια περίοδο. Αυτή η επίδοση, έφερε την Xiaomi στην τέταρτη θέση της Κινέζικης αγοράς, πίσω από τις Huawei, Oppo και Vivo σύμφωνα με την IDC.
Η Xiaomi πάντως αμφισβήτησε τα νούμερα της IDC επικαλούμενη στοιχεία άλλων εταιρειών, όπως των IHS και Strategy Analytics που έκαναν λόγο για 14,2 εκατομμύρια μονάδες και 12,8 εκατομμύρια μονάδες αντίστοιχα. Η Κινέζικη αγορά, η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, έχει γίνει ιδιαίτερα ανταγωνιστική αφού οι εγχώριοι κατασκευαστές έχουν βελτιώσει την ποιότητα, τον σχεδιασμό και το μάρκετινγκ, ασκώντας μεγάλη πίεση σε παγκόσμιους ηγέτες όπως οι Apple και Samsung. Η Apple για παράδειγμα είδε τις αποστολές της στην Κίνα να πέφτουν κατά 32% το δεύτερο τρίμηνο, με την Αμερικάνικη εταιρεία να πέφτει στην πέμπτη θέση της αγοράς, πάντα σύμφωνα με την IDC. Σύμφωνα με την IDC, οι Huawei και Oppo κέρδισαν έδαφος εστιάζοντας στο μάρκετινγκ σε ένα ή δύο βασικά χαρακτηριστικά των συσκευών τους, όπως στον φακό Leica και στην τεχνολογία ταχείας φόρτισης αντίστοιχα.
Σε δική της αναφορά, η Canalys ισχυρίζεται ότι οι παγκόσμιες αποστολές της Apple αναμένεται να μειωθούν, αφού συνεχίζει να χάνει έδαφος στην μεγαλύτερη αγορά εκτός Ηνωμένων Πολιτειών. “Τα iPhones στερούνται χαρακτηριστικών, όπως το waterproofing και η ασύρματη φόρτιση, και η Apple θα πρέπει να καλύψει την διαφορά με τον ανταγωνισμό αν θέλει να είναι ανταγωνιστική” επισήμανε ο αναλυτής της Canalys, Jessie Ding.
Site: Bloomberg
ΣΧΟΛΙΑ (71)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση