Η κινεζική εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι, την ίδια περίοδο (από Ιανουάριο μέχρι Σεπτέμβριο), πούλησε περισσότερα από 600.000 Mi Bands στην Ταϊβάν.
Μάλιστα, σύμφωνα με την IDC, εταιρεία ερευνών αγοράς, το μερίδιο της Xiaomi στην αγορά των wearables για το τρίτο τρίμηνο του 2015, είχε αύξηση πάνω από 800% σε σχέση με το αντίστοιχο ποσοστό της περσινής χρονιάς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει ήδη κυκλοφορήσει τον διάδοχο του Mi Band, συγκεκριμένα το Mi Band 1S, το οποίο ενσωματώνει, μεταξύ άλλων, αισθητήρα μέτρησης καρδιακών παλμών, ένα χαρακτηριστικό το οποίο έλειπε από το πρώτο Mi Band.
Site: GSMArena
ΣΧΟΛΙΑ (12)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση